1

City Creative: The Rise of Urban Placemaking in Contemporary America

Specifikacijos:
Autorius: Michael H. Carriere, David Schalliol
Puslapių skaičius: 360
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 66568736
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 838 x 9 mėn.
6401
6899
6401
838 / mėn.
Skolinantis 6401 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 838 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,28%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 7542 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 2135
Be pabrangimo
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
6680
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 29 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Balandžio 29 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Balandžio 29 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Balandžio 29 d.

149

LP EXPRESS terminale

Balandžio 29 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Balandžio 29 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Balandžio 29 d.

269

Pristatysime į namus

Balandžio 29 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Pro Baltic
6680
Pardavėjas: KATARATA 4.6

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: City Creative: The Rise of Urban Placemaking in Contemporary America

"In the wake of the Great Recession, American cities from Philadelphia to San Diego saw an upsurge in hyperlocal placemaking-small-scale interventions aimed at encouraging greater equity and community engagement in growth and renewal. Michael H. Carriereand David Schalliol's study of micro-interventions at more than 200 sites in 39 cities combines archival research, participant observation, interviews, site visits, and powerful documentary photography. They find that formal and informal placemaking has become firmly entrenched as a mid-level policy bridging local community development with regional economic master plans, and they provide a kaleidoscopic overview of how such initiatives grow-and sometimes collapse"--
In the wake of the Great Recession, American cities from Philadelphia to San Diego saw an upsurge in hyperlocal placemaking&;small-scale interventions aimed at encouraging greater equity and community engagement in growth and renewal. But the projects that were the most successful at achieving these lofty ambitions weren&;t usually established by politicians, urban planners, or real estate developers; they were initiated by community activists, artists, and neighbors. In order to figure out why, The City Creative mounts a comprehensive study of placemaking in urban America, tracing its intellectual history and contrasting it with the efforts of people making positive change in their communities today. &; Spanning the 1950s to the post-recession 2010s, The City Creative highlights the roles of such prominent individuals and organizations as Jane Jacobs, Christopher Alexander, Richard Sennett, Project for Public Spaces, and the National Endowment for the Arts in the development of urban placemaking, both in the abstract and on the ground. But that&;s only half the story. Bringing the narrative to the present, Michael H. Carriere and David Schalliol also detail placemaking interventions at more than 200 sites in more than 40 cities, combining archival research, interviews, participant observation, and Schalliol&;s powerful documentary photography. Carriere and Schalliol find that while these formal and informal placemaking interventions can bridge local community development and regional economic plans, more often than not, they push the boundaries of mainstream placemaking. Rather than simply stressing sociability or market-driven economic development, these initiatives offer an alternative model of community-led progress with the potential to redistribute valuable resources while producing tangible and intangible benefits for their communities. The City Creative provides a kaleidoscopic overview of how these initiatives grow, and sometimes collapse, illustrating the centrality of placemaking in the evolution of the American city and how it can be reoriented to meet demands for a more equitable future.

Bendra informacija apie: City Creative: The Rise of Urban Placemaking in Contemporary America

Prekės ID: 66568736
Kategorija: Knygos apie architektūrą
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: The University of Chicago Press
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Knygos apie architektūrą
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Lietuva
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA
Autorius: Michael H. Carriere, David Schalliol
Puslapių skaičius: 360
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

City Creative: The Rise of Urban Placemaking in Contemporary America
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: City Creative: The Rise of Urban Placemaking in Contemporary America

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
(982 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 29 d.

000
Galimi pristatymo būdai
6680

Geriausi pardavėjo KATARATA pasiūlymai