Tūris: | 100 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ID: | 21249620 |
Naudojimas: Purkšti pulsuojančias kūno vietas.
Viesiems. be skirtumo. Lalique Les Compositions Parfumées Woody Gold idealiai tinka moterims ir vyrams. Atskleiskite savo asmenybę!
Kvapo savybės:
Natų paletė:
Įspėjimas: Tik išoriniam naudojimui. Saugoti, kad nepatektų į akis. Nenaudoti turint individualų netoleravimą vienai iš sudėtinių dalių ar esant pažeistai odai.
Įkurta daugiau nei prieš šimtmetį, 1888 m., „Lalique“ ir šiandien yra vienas iš pagrindinių prancūziškos prabangos simbolių.
Šiuo metu prekės ženklo „Lalique“ vizija - pratęsti kūrybines mados namų įkūrėjo, tikro genijaus René Lalique idėjas. Jų tikslas ir toliau kurti bei išleisti kvapus bei jų buteliukus, skiriant jiems taip pat nemažai dėmesio.
„Lalique“ istorija visada buvo glaudžiai susijusi su parfumerijos istorija. Kai Renė Lalique duktė Marie-Claude 1992 m. sukūrė kvepalus „Lalique de Lalique“. Ji šiems kvepalams suteikė kitokį nei įprasta šiems mados namams vardą. Ir jos iniciatyva buvo laikyta daugiau nei teisėta.
„Lalique Parfums“ turi unikalų parašą, kuriame kūryba susilieja su kvepalų buteliukų dizainu ir išskirtinės kokybės ieškojimu.
2008 m. Šveicarijos grupė „Art & Fragrance“, vadovaujama Silvio Denz, įsigijo „Lalique“, siekdama ją plėtoti ne tik Prancūzijoje, bet ir visame pasaulyje, didinti kristalinių stiklo gaminių gamybos pajėgumus.
Juk sutiksite, kad „Lalique“ požiūris į kvapą ir į tai, kuri jis yra uždaromas, yra teisingas. Išskirtiniam kvapui vertę gali pridėti tik išskirtinio dizaino buteliukas.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Kvepalai – baigiamasis kiekvieno įvaizdžio štrichas – nuo kasdieninio iki paties prabangiausio.
Pigu.lt tikras kvepalų lobynas – originalūs, nišiniai, legendiniai ir iki skausmo pažystami kvapai – lyg neišsenkantis vandenynas, kuriame kviečiame atrasti savąjį kvapą.
Gryna gėlių nata – tai kvapas, kuriame dominuoja rožės, bergamotės, jazmino ar vanilės aromatas. Gėlių kvapo kvepalai yra vertinami dėl savo sudėtingos alchemijos, tačiau turi begalę kompozicijų.
Gėlių aromatai dažniausiai būna gaivūs, lengvi, svajingi, optimistiški bei nostalgiški ir puikiai tiks romantikėms, ar tiesiog moterims mėgstančioms lengvus, gaivius, trapius kvapus. Pvz:.“Versace Bright Crystal”, “Dolce & Gabbana Light Blue”, “Chloe Chloe” ir t.t.
Norinčioms saldaus, šilto itin ryškaus ir įsimenančio gėlių kvapo, rekomenduojame Pvz:. “Yves Saint Laurent Black Opium”, “Tom Ford Black Orchid”, “Giorgio Armani Si Passione” ir t.t..
Tai savimi pasitikinčiai, šiuolaikiškai moteriai, kuri laiko likimą savo rankose. Gėlių kvapo kvepalai ilgai išlieka ant kūno, tačiau dar ilgiau – atmintyje. Gėlių kvapas puikiai tinka tiek darbui, tiek kasdieniam pasimatymui.
Prekės ID: | 21249620 |
Kategorija: | Kvepalai moterims |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,06 x 0,03 x 0,25 m, 0,3 kg |
Tipas: | Unisex kvepalai |
Kvapas: | Gėlių, Medienos, Šipro |
Rūšis: | Lalique, gėlių kvepalai moterims, Lalique, medienos kvepalai moterims, Lalique, Šipro kvepalai moterims |
Skirta: | Moterims |
Pardavėjo šalis: | Lietuva |
Tūris: | 100 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ženklas: | Lalique |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Lalique prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.