Tūris: | 125 ml |
Koncentracija: | EDT |
Prekės ID: | 41278668 |
Naudojimas: Rekomenduojama kvepalais purkšti pulsuojančias kūno vietas – riešus, kelius, kaklą, sritį už ausų, taip pat ir vidines alkūnių puses. Leisti išdžiūti, netrinti, nes gali pasikeisti aromatas.
Įspėjimas: Tik išoriniam naudojimui. Saugoti, kad nepatektų į akis. Nenaudoti turint individualų netoleravimą vienai iš sudėtinių dalių ar esant pažeistai odai.
Kaip pats dizaineris sakė: „Jei nešiojate Jil Sander, nesate madingas, jūs esate modernus.“ 1968 m. įkurtas Hamurge įkurtas prekės ženklas siekė apibrėžti naujos kartos moterį, kuri vertina modernumą ir minimalizmą. Šis šviežias požiūris pelnė „Sander“ tarptautinę šlovę. Šiandien „Jil Sander“ yra etosas - prekės ženklas iki šiol yra pavyzdys.
Pirmasis „Jil Sander“ mados namų kvapas „Women Pure“ debiutavo 1979 metais. Po jo buvo išleista 20 aromatinių kvapų. Kaip ir dizainerės kuriamuose drabužiuose, taip ir kvapuose vyrauja subtilumas, elegancija, minimalizmas. Išskirtiniai ne tik yra „Jil Sander“ kuriami kvapai, tačiau ir jų buteliukai, kurie atspindi skubančio bei modernaus žmogaus gyvenimą.
„Jil Sander“ kuriami kvapai skiriami į dvi gana ryškias linijas. Vieni iš jų yra išskirti kaip sportiniai. Jie lengvi, veržlūs, puikiai tinkantys naudoti kiekvieną dieną. Kiti - elegantiški ir prabangūs. Jais tikrai galėsite palepinti save ar savo artimą.
Siūlome atkreipti dėmesį į vienus iš paskutinių šių mados namų kvapus:
2015 m .: „Ultrasense White“, „Sun Bath“
2016 m .: „Sun Shake & Sun Men Fizz“
2017 m .: „Softly Jil Sander“, „Sun Men“, „Sun Pop Green“, „Pink & Coral“, „Jil Sander Elixir“
2018 m .: „Eau Poudrée“
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Daugelio mėgstami ir parfumerijoje ypač populiarūs yra gaivūs kvapai. Jie paprastai susideda iš citrusinių vaisių, vandens ir žalumos natų. Tai reiškia, kad jų aromatai yra gaivūs, pikantiški ir gyvybingi. Juose juntamas citrinos, bergamotės, apelsino, greipfruto, mandarino ir kitų natų šėlsmas. Įdomus faktas, kad šios natos taip pat šiek tiek atsitiktinai vadinamos „hesperidinėmis“, pagal graikų mitologijos nimfų Hesperidžių vardą. Paprastai gaivūs kvapai asocijuojasi su švara ir dažnai būna tualetinio vandens versijos, nors dabar kuriami ir ilgiau išliekantys parfumuoti kvepalai, primenantys aitrų stilių. Jie yra ypač vertinami, nes daugelis citrusinių vaisių kvapų greičiau išgaruoja (ypač turint sausą odą), kadangi aliejai yra lengviausios medžiagos parfumerijoje. Stipresnės koncentracijos leidžia gaivumui kelerioms valandoms ilgiau suteikti energizuojantį malonumą. Vieni gaivūs kvapai idealiai tinka purkštis pavasarį, vasarą, nes primena jūros brizą, o kiti kvepia tarsi saulės spindesys buteliuke. Daugelis žmonių mano, kad gaivūs kvepalai juos „pakylėja“ – tai tarsi kvepalų užtaisas, kai jaučiatės išsekę arba Jums reikia greito laimės pliūpsnio.
Prekės ID: | 41278668 |
Kategorija: | Kvepalai moterims |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,25 x 0,15 x 0,15 m, 0,5 kg |
Tipas: | Tualetinis vanduo |
Kvapas: | Gaivus |
Rūšis: | Jil Sander, gaivus kvepalai moterims |
Skirta: | Moterims |
Pardavėjo šalis: | Lietuva |
Pardavėjas: | KATARATA |
Tūris: | 125 ml |
Koncentracija: | EDT |
Prekės ženklas: | Jil Sander |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Jil Sander prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.