Tūris: | 100 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ID: | 56373044 |
Naudojimas: Rekomenduojama kvepalais purkšti pulsuojančias kūno vietas – riešus, kelius, kaklą, sritį už ausų, taip pat ir vidines alkūnių puses. Leisti išdžiūti, netrinti, nes gali pasikeisti aromatas.
Domenico Dolce ir Stefano Gabbana 1980 m. susibičiuliavo viename Milano naktiniame klube. Tai įvyko 5 metai iki jų prekės ženklo įkūrimo. Tuo metu jie abu dirbo vieno dizainerio padėjėjais. Praleidus porą metų kaip kolegos jie turbūt nemažai galvojo apie savo ateities tikslus, svajones. Dėl to gimė garsusis prekės ženklas „Dolce & Gabbana“ . 1982 m. Jie paliko darbą pas dizainerį ir įkūrė savo konsultavimo studiją. Po trejų metų, 1985 m. studija buvo padavinta „Dolce & Gabbana“ .
Du dizaineriai, tuo metu turintys mažiau nei 2 000 JAV dolerių ir pasitikėjimą savo kūrybiškumu šiandien yra laikomi „vienais galingiausiais mūsų laikų dizainerių“ ir yra vieni turtingiausių Italijos vyrų.
Šiandien ši pasaulinio lygio mados namai kuria ne tik aprangą bet ir kosmetikos priemones bei kvepalus. „Dolce & Gabbana“ kvepalai yra tikras Viduržemio jūros regiono prabangos ir italų rafinuotumo įsikūnijimas. Jie siūlo įspūdingą prabangių kvapų kolekciją ir vyrams, ir moterims, kurias žavi šio prekės ženklo mados esmę. Jų vyrų kvepalai yra vyriški, charizmatiški ir elegantiški, o moterų - išskirtinai moteriški ir jausmingi.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Vienas populiariausių vyriškų kvapų tipų – tai medienos kvapas. Iš kitų jis išsiskiria savo sodriu charakteriu, kurio natos kyla iš medžių, dervų, samanų, žievės, pušų spyglių ir krūmų, taip pat šaknų. Žolės ir lapai gali turėti intensyvų žemišką, medžio charakterį (kaip pačiuliai ir vetiverijos). Medienos kvapams būdingos aromatingos, citrusinės kvapiosios natos. Širdyje paprastai rasite aitrių, sausų medienos natų, o bazinėse natose dominuoja derva arba mediena. Medienos ingredientai suteikia kvepalams sodrumo, šilumos, elegancijos ir gilumo, todėl yra labai svarbūs kvepalų gamyboje. Kvepaluose, kuriuose dominuoja medienos kvapai, paprastai būna sandalmedžio, pušies, pačiulio, vetiverijos ir kedro. Sandalmedis yra kreminis ir jausmingas, pačiulis primena gilią miško žemę, vetiveris – dūminis ir sodrus, kedras – sausas ir tiesmukiškas, o uda – sudėtingas ir sunkus. Mūsų asortimente rasite daugybę medienos kvapų. Tai EDP, EDC, EDT koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Diesel“, „Hugo Boss“, „Lacoste“ ir kt.
Prekės ID: | 56373044 |
Kategorija: | Kvepalai vyrams |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,25 x 0,39 x 0,08 m, 0,4 kg |
Tipas: | Kvepalai |
Kvapas: | Citrusų, Medienos |
Rūšis: | Dolce&Gabbana, citrusų kvepalai vyrams, Dolce&Gabbana, medienos kvepalai vyrams |
Skirta: | Vyrams |
Pardavėjo šalis: | Latvija |
Pardavėjas: | Pigu.lt, Kouket, Brandberry, Fusion Store., Beautyway, BSO System, KAM Trade SIA |
Tūris: | 100 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ženklas: | Dolce&Gabbana |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Dolce&Gabbana prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.