arba
Sveiki atvykę į Pigu.lt
Registruotiems vartotojams grįžta 0,5% pirkinių vertės
n18.lt specializuota parduotuvė suaugusiems
Lyginti prekes (0)
Užveskite pelę, kad padidintumėte nuotrauką
Nurodo, kokie yra planšetinio kompiuterio ekrano išmatavimai. Nešiojamo kompiuterio dydis visiškai priklauso nuo ekrano įstrižainės- kompaktiškesni ir lengvesni kompiuteriai bus tie, kurių ekrano įstrižainės bus mažesnės.
Vienas svarbiausių elementų, nusakantis ekrane rodomo vaizdo kokybę. Kuo ekrano raiška yra didesnė, tuo vaizdas įrenginyje yra aiškesnis ir tikslesnis. Maksimali ekrano raiška nurodo kiek daugiausiai vaizdo pikselių įrenginys gali pasiūlyti.
Informacija apie tai, kokį atminties įrenginį turi planšetinis kompiuteris, kuris procesoriui yra pasiekiamas be įvesties ar išvesties kanalų.
* Pigu.lt taikyta kaina laikotarpiu nuo iki
Įtraukti į palyginimą
Pašalinti iš palyginimo
NEMOKAMAI atsiimkite Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75) RYTOJ, rugpjūčio 12 d. (000 €)
NEMOKAMAI atsiimkite Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“)) RYTOJ, rugpjūčio 12 d. (000 €)
NEMOKAMAI atsiimkite Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje RYTOJ, rugpjūčio 12 d. (000 €)
Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje RYTOJ, rugpjūčio 12 d. (099 €)
Atsiimkite LP EXPRESS terminale RYTOJ, rugpjūčio 12 d. (249 €)
Pristatysime į namus RYTOJ, rugpjūčio 12 d. (349 €)
Atsiimkite Lietuvos pašto skyriuje antradienį, rugpjūčio 16 d. (249 €)
Atsiimkite Omniva paštomate trečiadienį, rugpjūčio 17 d. (329 €)
Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.
Pardavėjas: Megateka
*UAB Pigu neatsako už prekių programinę įrangą ir jos pasikeitimus.
CE ženklinimas yra prekės gamintojo pareiškimas, kad produktas atitinka jam taikomus Europos Komisijos direktyvų reikalavimus.
PVM mokėtojai - fiziniai ir juridiniai asmenys (išskyrus biudžetines įstaigas), pirkdami šią prekę negalės pasinaudoti dovanų kuponais.
„Apple“ istorija yra jos tapatybė. Tai yra neatsiejamas prekės ženklo galios elementas. Dviejų Styvų (Wozniak ir Jobs) suburta įmonė sugebėjo tapti patikima "istorija".
2001 m. „Apple“ išleido "sprogimą sukėlusį" produktą „iPod“. Kuriant produktą, Jobsas garsiai pasakė savo komandai: „Noriu, kad piktogramos ekrane atrodytų taip gerai, kad klientai norėtų jas laižyti“, jo komanda jo nenuvylė. 2007 m. „Apple“ pristatė savo sėkmingiausią produktą „iPhone“. „IPhone“ žurnale „TIME“ buvo paskelbtas „Metų išradimu“.
Atlikus „Aesop“ tyrimą, kuriame dalyvavo 1 530 žmonių, „Apple“ buvo nustatyta kaip geriausias Jungtinės Karalystės prekės ženklo kūrėjas, aplenkiantis kitus didžiuosius Jungtinės Karalystės prekės ženklus, taip pat pagrindinius JAV prekės ženklus, įskaitant „McDonald's“ ir „Coca-Cola“.
„Apple“ užėmė pirmaujančią poziciją septyniose iš dešimties tyrimų kategorijų, įskaitant „prekės ženklus, kurie laikomi turinčiais unikalų pobūdį ar asmenybę“ ir „prekių ženklai, turintys aiškų tikslo ar vizijos suvokimą“.
„Apple“ meistriškai naudojasi istorijomis, norėdama pranešti apie aistrą kūrybiškumui ir puoselėti ryšius tarp ne tik žmonių ir elektroninių prietaisų, bet ir tarp pačių žmonių. Jų pastangos akivaizdžiai pasiteisino.