Aukštis: | 14 cm |
Plotis: | 14 cm |
Medžiaga: | Plastikas |
Kiekis: | 1 vnt. |
Prekės ID: | 6883666 |
Plastikinis vazonėlis augalams, juodos spalvos, tūris 1L. Kilmės šalis: Prancūzija
Prekės ID: | 6883666 |
Kategorija: | Vazonėliai daiginimui ir persodinimui |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,53 x 0,26 x 0,46 m, 0,9 kg |
Aukštis: | 14 cm |
Plotis: | 14 cm |
Medžiaga: | Plastikas |
Kiekis: | 1 vnt. |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
100%
pirkėjų rekomenduoja šią prekę
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekęPardavėjas: Agrofirma Sėklos, UAB
Šie gėlių vazonai yra visiškai įprasti, pigūs, kasdieniai pagaminti vazonai, pagaminti iš minkšto plastiko, todėl nėra nieko ypatingo rekomenduoti. Kas su šiais produktais išvis negerai ir ko gero nepasikeitė ir šiandien, tai kaup24. sąmoningai klaidinant klientą, o būtent - jei klientas visus pirkinius buvo sustatęs į eilę ir laukė vienos pakuotės, tai kaup24 visas prekes po vieną išskirstė į atskiras sąskaitas ir, žinoma, priskaičiavo transportavimo mokestį už kiekvieną vienetą. Taigi visa tai atsipirko gana gražiai. Vis dar nežinoma, kokia buvo esmė. Kaip gali būti, kad Omniva sukūrė sistemą, kai klientas prekes gauna kitą dieną, o pakuotėje yra ir sąskaita faktūra, ir grąžinimo kodas, o kaup24 po to el. pašto adresu siunčia kažkokias į sąskaitas faktūras panašias programėles, klientas užsisakė prekes į Kakumäe serverį, ar gali nuvesti Haabersti į Rimi . Jei klientui pavyksta grąžinti prekes, tik nuvykus į Omnivą paaiškėja, kad pirmiausia reikia grąžinimo kodo, kurio klientas neturi. Paskutiniu atveju skambina kaup24 ir po numerio pasako grąžinimo kodo numerį. Tada paaiškėja, kad su šiuo grąžinimo kodu prekės grąžinamos į spintelę, tačiau kvitas nepriimamas. Namuose senukas dar gali ginčytis, kad turėjo nusifotografuoti. Kodėl kitą dieną nepavyko grąžinti prekių sumos, o klientas buvo priverstas laukti 14 dienų, kol pradės reikalą. Ir faktas, kad jūsų versle niekas nepasikeitė ir dabar. Be viso kito, aptarnaujantis asmuo paprieštaravo, kai man atsiuntė 7x, o ne 4x dydį, kad prekės skirtingų dydžių ir t.t. ir t.t. Kaip gali Hansapost, Cellbes ir tt įdėti grąžinimo lapelį į prekės vidų, o tu negali. Kodėl ant jokio gaminio nepažymėjus gamintojo įmonės. Nesvarbu, ar tai gėlių vazonas, ar ne, tai taip pat yra prekė. Aš nepykstu ir niekada nesiskųsiu, bet norėčiau, kad kuo daugiau dirbtumėte, kad užsitarnautumėte gerą vardą. Negražu, kai klientas sėdi tau ant galvos, žmogau. Linkiu tau Linksmų Kalėdų! Kitą savaitę ištirps... Sėkmės! as irgi feisbuke.