Naudojimas: Brėžkite trumpais brūkšneliais ir formuokite antakius iki norimos formos.
Antakių pieštukas Max Factor Browfinity padės sukurti idealios formos ir vešlius antakius.
Charakteristika:
Spalva: vidutinė ruda.
Holivudo aukso amžiuje atsirado makiažas panašus į tokį, kokį turime dabar. Tuo metu žydrųjų televizorių ekranų žvaigždžių lūpose skambėjo tik vienas vardas. Tas vardas priklausė ponui Max Factor - profesionaliam makiažo meistrui, perukų kūrėjui ir išradėjui. Max Factor parašu buvo žymimi žinomiausi ir geriausiai vertinami eros prekiniai ženklai ir makiažo stiliai, pavyzdžiui, Ava Gardner, Jean Harlow ir Marlene Dietrich. Nepaisant išpopuliarėjimo tarp elito ir žvaigždžių, kūrėjas tikėjo, kad žavesys turėtų būti prieinamas visoms moterims visame pasaulyje.
„Max Factor“ gimė Rusijoje ir 1914 m. emigravo į Ameriką. Max Factor žinia greitai sklido po pasaulį ir netrukus prekinis ženklas dirbo su ryškiausiomis Holivudo kino žvaigždėmis, kurios gyrė kosmetikos gaminius už jų spalvas ir suteikiamą realistiškumą kino ekrane. 1916 m. Max Factor pradėjo pardavinėti akių šešėlius ir antakių pieštukus. Tai buvo pirmi kartai, kai tokie kosmetikos produktai buvo prieinami ne tik filmų pramonėje. 1918 m. Max Factor pristatė „Color Harmony“ kosmetiką. Šis konkretus prekinis ženklas sustiprino moterų natūralias veido ypatybes, taip pat išlaikė aktoriaus veidą matiniu filmavimo metu. Kūrėjas apsvarstė visus žmogaus veido bruožus kurdamas šią unikalią liniją - veido, plaukų, akių, net struktūrines linijas ir paslėpė trūkumus. Po ketverių metų prekinis ženklas pradėjo leisti visą kosmetikos gaminių asortimentą, pavadindamas jį „makiažas“ - terminu. Max Factor makiažo produktai ir metodai sukurti kino pramonei ir Holivudo klientams, uždirbo prekiniam ženklui Oskarą, tačiau Max Fakctor pagrindinė filosofija išliko ta, jog bet kuriai moteriai būtų pasiekiamas glamūras ir jį suteikiančios makiažo priemonės.
Max Factor įtaka dabartiniam kosmetikos pasauliui prasidėjo nuo kino pramonės, tačiau ten neliko. Iš tikrųjų jo originali auksinė formulė dar gyva ir naudojama Max Factor produktų kūrime. Žmogus, kuris sukūrė terminą „makiažas“, niekada nesužinos, kokį indėlį turėjo jo kūryba kosmetikos pažangai ir leido šiuolaikinei moteriai atskleisti savo įgimtą grožį.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Visos moterys nori būti patrauklios bet kokioje situacijoje - makiažas yra nepakeičiamas pagalbininkas šiuo klausimu. Susiduriame su situacijomis, kai kasdienis makiažas tiesiog negali to užtikrinti: kelionė į paplūdimį, baseinas, sporto salė ar tiesiog drėgnas ir karštas oras. Tokiomis situacijomis paprastas makiažas nepadeda. Profesionalūs makiažo meistrai tokiais atvejais rekomenduoja naudoti vandeniui atsparią kosmetiką.
Keli svarbūs patarimai kaip teisingai nuvalyti drėgmei atsparią kosmetiką:
· Sausai odai valyti stenkitės naudoti maitinamąsias emulsijas, kurių nereikia nuplauti.
· Riebiai odai tiks valomieji geliai, valikliai, putos.
· Nuvalius makiažą būtinai tonizuokite odą, tokiu būdu atkursite hidrolipidinę odos plėvelę ir pH lygį.
Prekės ID: | 55407524 |
Kategorija: | Akių šešėliai, pieštukai, blakstienų tušai, serumai |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,64 x 0,38 x 0,09 m, 0,5 kg |
Tipas: | Antakių pieštukai |
Rūšis: | Max Factor, antakių pieštukai |
Talpa: | - |
Skirta: | Moterims ir vyrams |
Pardavėjo šalis: | Estija |
Pardavėjas: | BrightCore Innovations OÜ |
Spalva: | Ruda |
Atsparumas vandeniui: | Taip |
Prekės ženklas: | Max Factor |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Max Factor prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.