NEMOKAMAS grąžinimas LP EXPRESS terminaluose

Nuo šiol prekes, pažymėtas ženkliuku  su tekstu „NEMOKAMAS grąžinimas LP EXPRESS terminaluose", galite grąžinti per LP EXPRESS terminalus visoje Lietuvoje nemokamai.

Per kiek laiko galiu grąžinti prekę?

Per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos. Šis laikotarpis gali būti ir ilgesnis, jei taip nurodyta pirkimo-pardavimo taisyklėse arba prekės prisegtuke apie grąžinimo informaciją, kurį gausite elektroniniu paštu įvykdžius užsakymą.

Ką turiu žinoti apie kokybiškas grąžinamas prekes? Kokios kokybiškos prekės negali būti grąžinamos?

Verta žinoti, jog per 14 dienų pakeisti ar grąžinti kokybišką prekę galite tik tuo atveju, jeigu prekės nenaudojote ir nepažeidėte jos prekinės išvaizdos. Jei nusprendėte grąžinti prekę, privalote išsaugoti ir nesugadinti prekės pakuotės, o įsigytą prekę apžiūrėti tik taip, kaip tai galėtumėte padaryti tiesiogiai prekybos vietoje. Pažymėtina, kad grąžinant prekes būtina pateikti pirkimą-pardavimą patvirtinantį dokumentą.

Atkreipkite dėmesį, jog ne visos internetu įsigytos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos. Negražinamų prekių sąrašas pateikiamas šioje nuorodoje į Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalį: Negrąžinamų prekių išimtys.

Ką turiu žinoti grąžindamas prekę LP EXPRESS terminaluose? 

Jei prekę planuojate grąžinti per LP EXPRESS terminalus, supakuokite ir per LP EXPRESS terminalą grąžinkite siuntinį, kurį turi sudaryti:

  • grąžinama prekė,
  • sąskaita faktūra, jei tokia Jums buvo atsiųsta kartu su preke arba kasos kvito kopija (jeigu už prekę mokėjote grynaisiais) ar kitas pirkimą-pardavimą patvirtinantis dokumentas.
  • spausdintas ar ranka užpildytas laisvos formos prašymas dėl grąžinamos prekės.

Tokiame prašyme nurodykite:

  • savo vardą ir pavardę,
  • savo kontaktinę informaciją: telefono numerį ir/arba elektroninio pašto adresą,
  • užsakymo numerį,
  • įvardinkite prekę/-es, kurias grąžinate,
  • priežastį/-is, dėl ko grąžinate prekę/-es,
  • banko sąskaitos numerį ir vardą bei pavardę asmens, kuriam priklauso ši sąskaita (į ją bus pervedami pinigai pardavėjui sutikus tenkinti prašymą priimti grąžinamą/as prekę/es).

Primename, kad prekes taip pat gali grąžinti Pigu parduotuvėse. Jų adresus bei darbo laiką kviečiame pasitikrinti ČIA.

Kaip grąžinti prekę per LP EXPRESS terminalus?

  1. Prekę, kurią norite grąžinti, supakuokite siuntimui. 
  2. Atsispausdinkite siuntos lipduką, kurį rasite prisegtą elektroniniame laiške apie įvykdytą prekės užsakymą, arba savo Paskyroje prie užsakymo informacijos. 
  3. Jei neturite galimybės atsispausdinti siuntos lipduko iš anksto, tai galėsite padaryti LP EXPRESS paštomate. Tokiu atveju prie paštomato pasirinkite „Iš anksto užregistruota siunta“ ir kitame žingsnyje suveskite siuntos PIN kodą, kurį rasite grąžinimo informacijos prisegtuke, atsiųstame Jums elektroniniu laišku nuo Pigu.lt, įvykdžius užsakymą, arba savo Paskyroje.

Kada atgausiu pinigus už grąžintas prekes?

Pardavėjas, gavęs Jūsų grąžinamas prekes, įvertins Jūsų prašymą ir per 3 darbo dienas grąžins Jums pinigus į nurodytą banko sąskaitą, jei Jūsų prašymą grąžinti prekes jis galės patenkinti. Jei prekių grąžinimas nebus galimas, Pardavėjas susisieks su Jumis prašyme nurodytu telefono numeriu ar elektroniniu paštu ir informuos apie priežastis, dėl ko priimtas toks sprendimas. Tokiu atveju Pardavėjas su Jumis susitars, kaip galėsite atgauti grąžinimui išsiųstas prekes.

Interneta veikals E pood Kaledos.lt

© 2008-2021 UAB „Pigu“ | Pigu.lt ™
Be UAB „Pigu“ sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti svetainėje esančią informaciją.