Prekės ID: | 91469910 |
CE ženklinimas yra prekės gamintojo pareiškimas, kad produktas atitinka jam taikomus Europos Komisijos direktyvų reikalavimus.
2011 m. „Xiaomi“ įžengė į techninės įrangos segmentą paleisdama „Mi One“ telefoną. „Xiaomi“ komanda daugiausia dėmesio skyrė kokybiškų įrenginių kūrimui ir jų pardavimui, palyginti su mažesnėmis sąnaudomis nei tie, kurie buvo tuo metu rinkoje. Jie ketino gauti pajamų tiek iš savo paslaugų tiek ir iš turinio.
Šiandien bendrovė parduoda ne tik mobiliuosius telefonus, bet ir daug daugiau: mobiliųjų programų, nešiojamų, buitinių prietaisų ir išmaniųjų namų prietaisų.
Žodžio „Xiaomi“ reikšmė yra „Soros“, ir nedaugelis pranešimų rodo, kad jis taip pat reiškia „Ryžius“. Lei Jun žodį „Xiao“ sieja su budizmo samprata, kad „vienas ryžių grūdas yra toks pat puikus kaip kalnas“, o tai rodo įmonės ištvermę.
Įmonės logotipas žodis „MI“, parašytas baltai, įdėtas į oranžinį stačiakampį. „MI“ yra „mobiliojo interneto“ santrumpa, taip pat „Xiaomi“ paminėjo, kad ją galima skaityti kaip “Mission Impossible”, atspindinčią visus iki šiol patirtus įmonės iššūkius.
„Xiaomi“ vizija yra padaryti kokybiškas technologijas prieinamas visiems, kompanijos šūkis - "Naujovės visiems“. Bendrovė tai leidžia savo aukštos kokybės produktais ir puikiomis paslaugomis.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Į ausis įstatomos ausinės yra specialiai sukurtos taip, kad galėtų slysti už ausies kaušelio ir patekti į ausies kanalą. Geriausios į ausis įstatomos ausinės leidžia įvairiapusiškai ir patogiai klausytis mėgstamų melodijų, garsinių knygų ar kalbėti telefonu. Didžiausias šio tipo ausinių privalumas yra kompaktiškumas – jos lengvai tilps į kišenę ar rankinę. Dauguma aukščiausios klasės prekių ženklų šiandien siūlo kietą ausinių dėklą, todėl jas sunku sudaužyti ir lengva laikyti – nereikia per daug nerimauti, kad jas sutraiškysite ar turėsite narplioti laidus, norėdami ką nors pasiekti kuprinėje. Dar vienas šių ausinių privalumas – patogumas. Kai kurie prekių ženklai siūlo individualiai pritaikytus ausų antgalius, kurie patogiai priglunda prie ausų. Kadangi jos yra ausies kanale, triukšmo izoliacija yra tikrai nebloga. Techniniu požiūriu, garso kokybė yra geresnė dėl artimesnio klausymosi, nes ausinės tiesiogine prasme yra arčiau ausų būgnelių (dėl to rekomenduojama būti atsargiems, kai muzikos klausomasi itin dideliu garsu). Šiais laikais įstatomų ausinių asortimentas yra labai platus, todėl pagal savo poreikius galima rinktis belaides arba laidines įstatomas ausines.
Prekės ID: | 91469910 |
Kategorija: | Ausinės |
Gamintojo kodas: | BHR8118GL |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,1 x 0,1 x 0,1 m, 0,1 kg |
Nešiojimo būdas: | Į ausis įkišamos |
Spalva: | Juoda |
Mikrofonas: | Yra |
Pardavėjo šalis: | Lietuva |
Pardavėjas: | Pigu.lt, Smartonly, Trajektorija, IT Plus, EcoAkadis, Kouket, Galador Grupp OÜ, Viskasnamams COM, PrimeOnline, Fusion Store., Digizone, Helmand Baltics, VMA PLUS Sp. z o.o., Bright Lab OÜ, Eltrox, Triksa, StoreXO, Avesa Trade, BuyIT, VR.LV, BrightCore Innovations OÜ, Reshop.pro, yourgames |
Prekės ženklas: | XIAOMI |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Xiaomi prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.