Tūris: | 35 ml |
Tipas: | Kūno purškikliai |
Prekės ID: | 57245448 |
Naudojimas: -
L´Interdit iš to paties pavadinimo kolekcijos yra rytietiškas gėlių aromatas moterims. Galvoje yra šviežios bergamotės ir sultingos kriaušės, o tyroje gėlių širdyje pajusite apelsinų žiedus, tuberozą ir jazminą. Kompoziciją užbaigia vetiverijos, pačiuliai, vanilė ir ambroksanas.
Jis buvo paleistas 2018 m.
Gimęs 1927 m. talentingas dizaineris Hubert James Taffin de Givenchy 1952 m. įkūrė savo mados namus. Tais pačiais metais jis pristatė pirmąją kolekciją, kuri paliko neišdildomą žymę mados istorijoje: jo „išskiriančia“ koncepcija paremti drabužiai - elegantiškos palaidinės ir šviesūs sijonai, maišantys griežtas linijas ir paprastumą - sulaukė didžiulės sėkmės, atsižvelgiant į tų laikų suvaržytą kasdieninę išvaizdą. Givenchy mokėsi Paryžiuje su kitais žymiausiais pasaulio dizaineriais: Elsa Schiaparelli, Robert Piguet, Lucien Lelong, Jacques Fath. Tačiau 1993 m., netrukus po to, kai pirmą kartą buvo surinkta kolekcija, Givenchy buvo priglaustas po kito prekinio ženklo milžino „Cristóbal Balenciaga“ sparnu. Kūrėjo dizaino linijos tapo švaresnės ir tyresnės - ir moterys jį pamilo. Givenchy tikra dovana buvo susilieti su prancūzišku paveldu ir amerikietišku glamūru. Jis buvo žmogus, kuris suprato moteris - ir nenuostabu, kad filmų žvaigždės ir kiti elito veikėjai jį mylėjo. Elegancijos, meno ir stilingo gyvenimo žinovas Givenchy manė, jog „aprangos užduotis yra padaryti moterį gražesne“.
Nuo 1957 m. Givenchy ėmė kurti kvepalus, kuriuos jis vadino „paskutiniu prisilietimu“ moteriai puošiantis. 1958 m. - tuo metu, kai kvepalai neturėjo jiems priklausančių „veidų“, jis sukūrė revoliuciją, paprašydamas savo draugo Audrey Hepburno tapti „L'Interdit“ reklamos kampanijos žvaigždute: pirmą kartą filmo žvaigždė pasirodė kvepalų reklamoje.
Šiandien Givenchy kvepalų portfelyje kažką gali atrasti kiekvienas kvepalų gerbėjas. Itin skirtingų dizainų ir dar skirtingesnių skonių kvepalai pasižymi prancūziška elegancija, amerikietišku šėlsmu ir viso pasaulio įkvėpta meile stiliui bei grožiui. Kaip ir „Givenchy Beauty“ mados namai, šio prekės ženklo kvepalai visada įkūnijo unikalias jutimo ir emocines savybes, skatindami gyvenimo būdą, kuriame derinama elegancija su fantazija. Tai prekės ženklas, kuris visada švenčia moters žavesį, asmenybę ir skatina mus turėti šiek tiek daugiau „džiaugsmo“ mūsų gyvenime. Ir ar kvepalai gali tai pasiekti? O taip.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Prekės ID: | 57245448 |
Kategorija: | Parfumuota kosmetika moterims |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,15 x 0,17 x 0,08 m, 0,18 kg |
Skirta: | Moterims |
Pardavėjo šalis: | Kita |
Pardavėjas: | VMA PLUS Sp. z o.o., Minced |
Tūris: | 35 ml |
Prekės ženklas: | Givenchy |
Tipas: | Kūno purškikliai |
Rūšis: | Givenchy, kūno purškikliai |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Givenchy prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.