Didžiuojamės, jog net 95% Pigu.lt sandėlio užsakymų klientus pasiekia laiku! Žinoma, visiškai išvengti vėlavimų nepavyksta.
Dėl iš anksto nenumatytų priežasčių užsakymo vykdymas gali vėluoti. Tokiu atveju yra nustatomas naujas užsakymo pristatymo terminas. Įvykus užsakymo vėlavimui, apie tai pirkėją informuojame SMS žinute ir el.paštu (jei nurodytas).
Vėluojant jūsų užsakymui, naują užsakymo pristatymo datą taip pat galite rasti užsakymo puslapyje (vykdomų užsakymų sąrašas čia)
Jeigu nauja pristatymo data nėra tinkama, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių - pasistengsime pasiūlyti jums alternatyvią prekę su palankesniu pristatymo laiku.
Jeigu vėluojantis užsakymas visiškai prarado savo aktualumą - galite jį atšaukti, daugiau informacijos kaip tai padaryti rasite čia.
Svarbu paminėti, kad nuo prekės gavimo datos, prekę būtina patikrinti per nustatytą 14 d.d. terminą.
KREIPIMĄSIS EL. LAIŠKU:
Gavus užsakytą prekę su pažeidimu (sudužusi, sulaužyta, įbrėžta, perlenkta prekė ir pan.), susisiekite su mumis el.paštu pagalba@pigu.lt. Pagal reglamentuotą asmens duomenų apsaugos įstatymą, laišką prašome siųsti iš to paties el.pašto, kuriuo buvo pateiktas užsakymas (registruota jūsų paskyra).
Laiške būtina nurodyti:
užsakymo numerį;
pažeistos prekės pavadinimą;
atsiųsti vaizdinį įrodymą, kuriame matytųsi prekės pažeidimas (video medžiaga ar nuotraukos)
jei prekę sudaro kelios dalys, nurodyti, kuri tiksliai dalis yra pažeista.
Gavę Jūsų laišką, susisieksime ir aptarsime galimus problemos sprendimo būdus.
PREKĖS PRISTATYMAS Į PARDUOTUVĘ:
Pagal nurodytą 14 d.d.. terminą, prekę su pažeidimu galite pristatyti į Pigu.lt prekių atsiėmimo punktus. Atsižvelkite į gabaritinių prekių dydžio bei svorio ribojimus. Juos, kaip ir užsakymų atsiėmimo punktų adresus ir darbo laikus, rasite čia.
Svarbu paminėti, kad nuo prekės gavimo datos, prekę būtina patikrinti per nustatytą 7 d.d terminą.
KREIPIMĄSIS EL. LAIŠKU:
Gavus užsakymą su neatitikimu (pristatyta kita prekė, trūksta prekės, sumaišytos prekės dalys, trūksta prekės dalių ir pan.), susisiekite su mumis el.paštu pagalba@pigu.lt. Pagal reglamentuotą asmens duomenų apsaugos įstatymą, laišką prašome siųsti iš to paties el.pašto, kuriuo buvo pateiktas užsakymas (registruota jūsų paskyra).
Laiške būtina nurodyti:
užsakymo numerį;
prekės pavadinimą ir prekės brūkšninį kodą (žr.žemiau)
atsiųsti vaizdinį įrodymą, kuriame matytųsi prekės neatitikimas (video medžiaga ar nuotraukos)
jei trūksta ar sumaišytos prekės dalys, pagal surinkimo instrukciją nurodyti, koks dalių žymėjimas ir kiekis.
Gavę Jūsų laišką, susisieksime ir aptarsime galimus problemos sprendimo būdus.
PREKĖS PRISTATYMAS Į PAC:
Pagal nurodytą 7 d.d. terminą neatitikusią prekę galite pristatyti į Pigu.lt prekių atsiėmimo punktus. Atsižvelkite į gabaritinių prekių dydžio bei svorio ribojimus. Juos, kaip ir užsakymų atsiėmimo punktų adresus ir darbo laikus, rasite čia.
Susisiekite su mumis telefonu +370 661 05555 (I-V; 8:00 - 22:00) arba el. paštu pagalba@pigu.lt