Norėdami grąžinti prekę, rekomenduojame pirmiausia patikrinti, ar tai Pigu.lt pardavėjo ar kito pardavėjo prekė. Tai galite padaryti atsidarę užsakymą savo paskyroje ir suradę reikalingą informaciją prie “Pardavėjas” skilties.
Savo Pigu.lt paskyroje, skiltyje “Mano užsakymai” , pasirinkite reikiamą užsakymą ir spauskite “Peržiūrėti”.
Jei užsakymas pateiktas be registracijos, informaciją, iš kokio pardavėjo įsigyta prekė, rasite užsakymo sąskaitoje faktūroje.
Informaciją, kaip atlikti grąžinimą Pigu.lt prekėms, rasite čia.
Informaciją, kaip atlikti grąžinimą kitų pardavėjų prekėms, rasite čia.
Grąžinimo terminai:
- 14 d. - prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
- 30 d. - Pardavėjo UAB „Pigu“ papildoma pinigų grąžinimo garantija yra taikoma tik Pigu.lt registruotų vartotojų pirktoms prekėms, įsigytoms iš šio pardavėjo, naudojantis registruota Pigu.lt paskyra. Prekės pakuotė turi būti nepažeista, kartu su ja turi būti likusios visos autentiškos etiketės ir apsauginiai maišeliai, o produktas turi atrodyti lygiai taip pat, kaip jį įsigijus.
- 40 d. - Pigu klubo nariams (daugiau informacijos rasite čia)
- 60 d. - VIP nariams (daugiau informacijos rasite čia)
Pardavėjo Pigu.lt prekes galite grąžinti naudodamiesi forma savo paskyroje. Skiltyje “Mano užsakymai”, pasirinkite reikiamą užsakymą ir spauskite “Peržiūrėti”. Naujai atsidariusio puslapio viršuje ieškokite nuorodos "Prekių grąžinimas".
Pildydami formą galėsite pasirinkti jums patogiausią grąžinimo būdą.
Pilną instrukciją, kaip užregistruoti prekės grąžinimą, rasite čia.
Grąžinimas į Pigu atsiėmimo centrą:
Jeigu neturite Pigu.lt paskyros, prekes galite pristatyti į Pigu.lt prekių atsiėmimo punktus. Atsižvelkite į gabaritinių prekių dydžio bei svorio ribojimus. Juos, kaip ir užsakymų atsiėmimo punktų adresus ir darbo laikus, rasite čia.
Grąžinimas per kurjerių tarnybą:
Prekes galite grąžinti, pasinaudojus kurjerių tarnybos paslaugomis. Išsiuntimo adresas: UAB PIGU GARANTINIS SKYRIUS, Sausupio g. 15A, 02301 Vilnius, Lietuva. Į pašto skyrius (tiek registruotu, tiek neregistruotu paštu) prašome nesiųsti, nes tokiu atveju prekė mūsų nepasieks.
Kviečiame tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu.
Įsigytą kito pardavėjo prekę galite grąžinti per 14 d. - prekės pakuotė turi būti nepažeista, kartu su ja turi būti likusios visos autentiškos etiketės ir apsauginiai maišeliai, o produktas turi atrodyti lygiai taip pat, kaip jį įsigijus.
Informaciją apie prekės grąžinimo būdus rasite užsakymo užbaigimo laiške, kuris išsiunčiamas užsakymo (arba paskyros užregistravimo) metu nurodytu el.pašto adresu. Laiškas pavadinimu “Užsakymas nr. <...> įvykdytas". Jame paspauskite ant žymos „Informacija apie prekių grąžinimą ir garantiją“ (žr.žemiau)
Tuo būdu atidarysite dokumentą, kuriame bus nurodyti prekės grąžinimo būdai bei grąžinimo sąlygos.
Pinigų grąžinimas, nuo jo patvirtinimo, vartotojo sąskaitą pasiekia per maksimalų 14 kalendorinių dienų laikotarpį. Tiesa, dažniausiai pinigų grąžinimas užtrunka 2-3 darbo dienas.
Apie pinigų grąžinimo patvirtinimą klientas informuojamas trumpąja SMS žinute:
Grąžinimas vykdomas į tą pačia banko sąskaitą (kred. kortelę) iš kurios buvo mokėta arba į tą sąskaitą, kuri yra nurodoma grąžinimo formoje arba patikslinama konsultantui (žodžiu arba raštu).
Jei užsakymas pateikiamas ir apmokamas įmonės vardu, apmokėjimas sugrįžta į tą pačią įmonės sąskaitą.
Visoms prekėms, kurios yra perkamos fizinio asmens, yra taikoma 24 mėn. garantija. Juridiniai asmenys turi teisę į 12 mėn. garantiją.
Natūraliai susidėvinčioms dalims, tokioms kaip akumuliatoriai ir baterijos galioja 6 mėn. garantija.
Dauguma prekių turi autorizuotus servisus, kurie aptarnauja pas mus įsigytas prekes. Servisą galima rasti savarankiškai - https://pigu.lt/lt/garantinio-serviso-paieska
Jei prekei yra priskirtas autorizuotas servisas - rekomenduojame bendravimą tęsti su juo tiesiogiai.
Kiti galimi būdai grąžinti prekę patikrai:
Prie siunčiamos prekės turi būti pridėta laisvos formos garantinio aptarnavimo prašymas, jame nurodant užsakymo numerį bei aprašant prekės gedimą/broką.
Kada garantija netaikoma? Informaciją rasite čia
Kiek užtrunka garantinis taisymas? Garantinė patikra ir taisymas, priklausomai nuo gedimo sudėtingumo ir reikiamų dalių prieinamumo, gali užtrukti iki 30 d.
Duomenų saugojimo paslauga nėra teikiama, pats pirkėjas/klientas yra atsakingas už duomenų kopijos padarymą ir saugojimą savo pasirinkta forma. Visiems įrenginiams bus perrašoma programinė įranga, dėl to visi prekėje esantys duomenys bus ištrinti. Prekės serviso įmonei turi būti pateikiamos be SIM ir/ar atminties kortelių, klientas sutinka, kad kartu su preke pateiktos SIM ir/ar atminties kortelės būtų sunaikintos, jokia žala nėra atlyginama
Ar galima pasirinkti pinigų grąžinimą, o ne garantinį taisymą? Ne, naudotos prekės privalo būti taisomos, jei tai leidžia galimybės.
Kada yra galimas pinigų grąžinimas sugedusiai prekei? Pinigų grąžinimas galimas tik tuo atveju, jei prekė yra nepataisoma arba reikalingų dalių tiekimas nėra galimas.
Ar gausiu informaciją apie garantinio patikrinimo/taisymo eigą? Eiga gali būti detalizuojama klientui, jeigu klientas išreiškia tokį norą.
Susisiekite su mumis telefonu +370 661 05555 (I-V; 8:00 - 22:00) arba el. paštu pagalba@pigu.lt