Naudingi patarimai

Kaip ryte lengvai atsikelti

2020 11 04
mergina keliasi is lovos ryte ir sypsosi

Jei mėgstate ilgus vakarus, kurie neretai nusitęsia iki pat nakties, ryte atsikelti žvaliam gali būti pakankamai sudėtinga. Vis tik išmanūs prietaisai, programėlės bei miego laiko koregavimas gali padėti. 

moteris ryte lovoje su baltais patalais keliasi

6 patarimai: kaip ryte pabusti kupinam energijos

  1. Turėkite grafiką. Įprastai savaitgaliais stengiamės atsigriebti už nemiegotas valandas darbo dienomis. Tačiau toks ilgas miegojimas iki kada norisi tik išbalansuoja kūną. Nustatykite valandą kada kelsitės savaitgaliais. 
  2. Jokio telefono. Nesinaudokite telefonu prieš pat miegą, kitaip lovoje galite vartytis ne vieną valandą, kol sugebėsite atsipalaiduoti.
  3. Nevalgykite vėlai vakare. Apsunkinus skrandį maistu bus sunku užmigti, o ryte jausitės nepailsėjęs.
  4. Rutina. Susikurkite ryto ir nakties rutiną. Galbūt ryte pabudus norite išgerti puodelį arbatos ir paskaityti 10 minučių knygą, o gal pasimankštinti, pamedituoti ar palysti po kontrastingu dušu. Vakaro ritualas gali būti raminanti vonia, levandų aromato pripildytas kambarys, rami, atpalaiduojanti muzika ar pogulis su vėsinančiu kompresu. 
  5. Nešokite iš lovos. Pagulėkite bent 5 minutes, pabudimas ir taip yra stresas kūnui, kuris dar ką tik buvo paniręs į miegą, leiskite sau šiek tiek atsipalaiduoti. 
  6. Suplanuokite savo rytą. Pasiruoškite daug kam iš vakaro. Ryte skubant, jaučiamės pavargę ne tik nuo ankstyvo pakilimo, tačiau ir todėl, kad nieko nespėjame. Pasiruoškite rūbus rytdienai, pasidėkite puodelį prie kavos aparato ar virdulio, suplanuokite tikslų laiką kada turite išvažiuoti iš namų. 

Išmanios priemonės lengvam pabudimui

Kvapų difuzeris. Nors pažadinti jis ir negali, bet jėgų suteikiantis kvapas yra puikus būdas pradėti dieną.

kvapu difuzeris namuose prie lovos geresniam miegui

Įprastai kvapų difuzeris siejasi su atsipalaidavimu, poilsiu ir miegu, tačiau levandų, bergamotės ar verbenos eterinį aliejų pakeitus citrinų, rozmarinų, pipirmėčių, bazilikų, grynųjų pačiulių, kadagio uogų ar Ylang Ylang žiedų aliejumi – poveikis bus visai priešingas. Namai ne tik prisipildys skanaus aromato, tačiau tuo pačiu suteiks jums energijos, kuri tokia reikalinga ryte. 


Išmaniosios lemputės. Naudodamiesi savo telefonu įjunkite ir išjunkite miegamojo lemputes ar suplanuokite tikslų jų veikimo grafiką. Dauguma išmaniųjų lempučių turi funkciją, kurią pasirinkus įsijungdama pagal jūsų nustatytą laiką, lemputė imituos natūralaus saulėtekio spalvą, todėl ryškės pamažu, per keletą minučių.

Radijo imtuvas-žadintuvas. Puikus pasirinkimas mėgstantiems muziką. Radijo imtuve pasirinkite patinkančią radijo stotį ar vieną iš esamų žadintuvo melodijų ir pabuskite kartu su muzika. Dabar rinkoje galima rasti ir išmaniųjų prietaisų su šviesos terapija. Kaip ir išmaniosios lemputės, taip ir radijo imtuvas likus tam tikram laikui iki jūsų nustatyto laiko įjungs blankią šviesą su kuria turėtumėte pabusti. 

Išmanieji laikrodžiai. Pirmiausia, tai dėvint išmanųjį laikrodį ir naktį galite sužinoti daugiau apie savo miego fazes, o įvertinus miego kokybę nustatyti kada geriausias laikas eiti miegoti, o kada keltis. Antra, visi laikrodžiai turi žadintuvo funkciją. Vietoj garsinio signalo, kuris itin greitai pažadina ir sukelia stresą kūnui, ant riešo imsite jausti švelnią vibraciją, kuri pamažu stiprės jos neišjungus.