Naudingi patarimai

Kaip numesti svorio nuo pilvo?

Didelis preso treniruoklių pasirinkimas
2020 01 23
kaip numesti svorio nuo pilvo

Kiekvienas iš mūsų svajoja turėti dailią figūrą, tačiau šioms svajonėms koją neretai pakiša šiek tiek „atsikišęs“ pilvukas. Kovą su juo pirmiausia reikia pradėti virtuvėje, gerokai pakoreguojant savo mitybą, tačiau tam, kad visiškai jį sutriuškintumėte, prireiks ir fizinio aktyvumo. Šį kartą pakalbėsime apie tai, kaip numesti svorio nuo pilvo pasitelkiant elementarius pratimus ir populiariausius treniruoklius.

Pratimai pilvui mažinti

Norint atsisveikinti su nepageidaujamais kilogramais pilvo srityje, nebūtina keliauti į sporto salę – yra ne vienas būdas, kaip numesti pilvą namų sąlygomis. Pirmiausia reguliariai galite atlikti kelis paprastus pratimus:

Atsilenkimai

Galima sakyti, kad tai visiška pilvo preso „klasika“, kurią bent kartą teko išbandyti kiekvienam iš mūsų. Jei norite atsilenkimus daryti dar patogiau, įsigykite atsilenkimų lanką – toks treniruoklis neužims daug vietos, tačiau bus ypatingai naudingas ir efektyvus.

„Lenta“

Tai dar vienas tobulai pilvo presą treniruojantis pratimas, kuomet atsirėmus į grindis dilbiais ir kojų pirštų galais, ore reikia išlaikyti visiškai tiesų kūną. Šio pratimo metu dirba daugybė kūno raumenų, todėl jo atlikimas pareikalaus daug Jūsų pastangų, tačiau jeigu 5 kartus sugebėsite išsilaikyti maždaug minutę, neilgai trukus pastebėsite džiuginančius rezultatus.

Pasisukimai

Sėdėkite ant grindų, suglauskite kojas, sulenkite kelius ir jas šiek tiek kilstelėkite, o tuomet pradėkite sukinėtis į šonus, rankomis kiekvienoje pusėje paliesdami grindis. Lengva nebus, tačiau ilgalaikis rezultatus bus akivaizdus!

Žirklės

Šis pratimas daugeliui taip pat yra puikiai pažįstamas: jo metu atsigulus ant žemės ir rankas ištiesus prie šonų, reikia pakelti kojas ir ore jomis „mosikuoti“. Jei jausite spaudimą pilve, tai reikš, kad pratimą atliekate teisingai.

Šokinėjimas per virvutę

Pasirodo, kad ir šis pratimas puikiai stiprina pilvo raumenis ir labai gerai degina kalorijas. Norėdami tuo įsitikinti, jam turėtumėte skirti maždaug 15 minučių – pašokinėję vieną minutę, padarykite 20 sekundžių pertrauką ir vėl imkitės darbo.


Surasite ir daugiau efektyvių būdų, kaip sportuoti namie – bet koks fizinis aktyvumas degina kalorijas ir taip prisideda prie dailesnio Jūsų pilvo.

Treniruokliai pilvo presui

Norėdami apsirūpinti papildoma amunicija ir svarstydami, kuris treniruoklis pilvo presui būtų tinkamiausias, turėtumėte susipažinti su dvejomis jų grupėmis:

Specialūs pilvo preso treniruokliai

Tai išskirtinai pilvo raumenų stiprinimui sukurti treniruokliai presui – pasitelkę juos, galėsite daryti tiek aukščiau minėtus atsilenkimus, tiek ir kitus pilvo atsikratyti padėsiančius pratimus. Šie treniruokliai yra kompaktiškesni ir pigesni, o priklausomai nuo pasirinktų pratimų, juos galima pritaikyti ir nugaros raumenų stiprinimui bei laikysenos gerinimui.