Advertising and Promotion ISE 13th edition

Specifikacijos:
Autorius: George Belch, Michael Belch
Puslapių skaičius: 864
Leidimo metai: 2023
Prekės ID: 78017328
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
8124
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
611 / mėn.
Skolinantis 8124 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 611 , metinė palūkanų norma - 25,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,47%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 10998 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2708
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 15 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 15 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 15 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 15 d.

000

Smartpost terminale

Sausio 15 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 15 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Advertising and Promotion ISE 13th edition

Today, we are experiencing the most dynamic and revolutionary changes of any era in the history of marketing communications! This comprehensive, latest edition reflects these changes and their implications for the marketer.  Because the digital evolution and revolution also applies to how students learn, our digital support package with Connect and SmartBook 2.0 have also received extensive innovative updates!   Contains Ethical, Global and Digital/Social Media Perspectives throughout  Explores changes in media consumption patterns and the implications of these changes for IMC strategies and tactics.  Extensive discussion around challenges facing traditional media such as television, magazines, newspapers, and radio as they compete against digital media.  Emphasizes on the integration of advertising with other promotional-mix elements and the need to understand their role and overall contribution.  McGraw Hills Connect ensures demonstration of marketing communications to real-world scenarios with Smartbook 2.0, Video Cases, Case Analyses, Application-based Activities and much more. 

Bendra informacija apie: Advertising and Promotion ISE 13th edition

Prekės ID: 78017328
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: McGraw-Hill Education
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: George Belch, Michael Belch
Puslapių skaičius: 864
Leidimo metai: 2023

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Advertising and Promotion ISE 13th edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Advertising and Promotion ISE 13th edition


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai