Creating Value with Data Analytics in Marketing: Mastering Data Science 2nd edition

Specifikacijos:
Autorius: Peter C. Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk, Jaap E. Wieringa
Puslapių skaičius: 314
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 64655463

Prekė išparduota

Pranešime, kai prekė vėl bus prekyboje

Susijusios prekės


Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Creating Value with Data Analytics in Marketing: Mastering Data Science 2nd edition

This book is a refreshingly practical yet theoretically sound roadmap to leveraging data analytics and data science. The vast amount of data generated about us and our world is useless without plans and strategies that are designed to cope with its size and complexity, and which enable organisations to leverage the information to create value in marketing.Creating Value with Data Analytics in Marketing provides a nuanced view of big data developments and data science, arguing that big data is not a revolution but an evolution of the increasing availability of data that has been observed in recent times. Building on the authors’ extensive academic and practical knowledge, this book aims to provide managers and analysts with strategic directions and practical analytical solutions on how to create value from existing and new big data. The second edition of this bestselling text has been fully updated in line with developments in the field and includes a selection of new, international cases and examples, exercises, techniques and methodologies.By tying data and analytics to specific goals and processes for implementation, this is essential reading for advanced undergraduate and postgraduate students and specialists of data analytics, marketing research, marketing management, and customer relationship management.Online resources include chapter-by-chapter lecture slides and data sets and corresponding R code for selected chapters.
This book is a practical yet theoretically sound roadmap to leveraging data analytics and data science. The vast amount of data generated about us and our world is useless without plans and strategies to cope with its size and complexity, and which enable organisations to leverage the information to create value in marketing.

Bendra informacija apie: Creating Value with Data Analytics in Marketing: Mastering Data Science 2nd edition

Prekės ID: 64655463
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,17 x 0,25 m, 0,67 kg
Leidykla: Taylor & Francis Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Autorius: Peter C. Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk, Jaap E. Wieringa
Puslapių skaičius: 314
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Creating Value with Data Analytics in Marketing: Mastering Data Science 2nd edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Creating Value with Data Analytics in Marketing: Mastering Data Science 2nd edition


Geriausi pardavėjo Pigu.lt pasiūlymai