Designing for Behavior Change: Applying Psychology and Behavioral Economics 2nd Revised edition

Specifikacijos:
Autorius: Nenurodyta, Stephen Wendel
Puslapių skaičius: 200, Nenurodyta
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 60087408
5401
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
6999
-
8151
Į krepšelį
707 / mėn.
Skolinantis 5401 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 707 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,94%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 6363 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 1801
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 30 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 30 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 30 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 30 d.

265

Smartpost terminale

Sausio 30 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 30 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
6999
Pro Baltic
8151 10622
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Designing for Behavior Change: Applying Psychology and Behavioral Economics 2nd Revised edition

Designers and managers hope their products become essential for users&;integrated into their lives like Instagram, Lyft, and others have become. Such deep integration isn&;t accidental: it&;s a process of careful design and iterative learning, especially for technology companies. This guide shows you how to apply behavioral science&;research that supports many products&;to help your users achieve their goals using your product.In this updated edition, Stephen Wendel, head of behavioral science at Morningstar, takes you step-by-step through the process of incorporating behavioral science into product design and development. Product managers, UX and interaction designers, and data analysts will learn a simple and effective approach for identifying target users and behaviors, building the product, and gauging its effectiveness.Learn the three main strategies to help people change behaviorIdentify behaviors your target audience seeks to change&;and obstacles that stand in their wayDevelop effective designs that are enjoyable to useMeasure your product&;s impact and learn ways to improve itCombine behavioral science with data science to pinpoint problems and test potential solutions

Bendra informacija apie: Designing for Behavior Change: Applying Psychology and Behavioral Economics 2nd Revised edition

Prekės ID: 60087408
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,18 x 0,23 m, 0,3 kg
Leidykla: O'Reilly Media
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Nenurodyta, Stephen Wendel
Puslapių skaičius: 200, Nenurodyta
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Designing for Behavior Change: Applying Psychology and Behavioral Economics 2nd Revised edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Designing for Behavior Change: Applying Psychology and Behavioral Economics 2nd Revised edition

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2037 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 20 d.

000
Galimi pristatymo būdai
6999
Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
(870 pirkėjų įvertinimų)
-23%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 20 d.

000
Galimi pristatymo būdai
8151 10622

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai