Experiential Marketing: Integrated Theory & Strategic Application

Specifikacijos:
Autorius: Nenurodyta, Rose Leahy, Pio Fenton, Holly Barry
Puslapių skaičius: 232, Nenurodyta
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 59338473
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
6810
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
9399
Į krepšelį
891 / mėn.
Skolinantis 6810 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 891 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,47%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 8019 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2270
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 15 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 15 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 15 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 15 d.

000

Smartpost terminale

Sausio 15 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 15 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
9399
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Experiential Marketing: Integrated Theory & Strategic Application

An essential guide to understanding how experiential marketing forms a major part of marketing communications for brands featuring an implementation model to help students in designing their own campaigns.
At a time when brand exposure is almost limitless, and ads have become more personalized than ever before, how do brands stand out and still win your attention?Having previously struggled to assert its credibility theoretically and amongst executives, experiential marketing now forms a core feature of most marketing practices. This book resets the perspective on the experience as an effective means of achieving corporate marketing objectives in a way that is structured, purposeful and measurable.Featuring over 40 examples from brands such as Netflix, Lego, Coca Cola, Vans, Asics and Sweaty Betty, this book revisits the theory around this type of marketing and shows you how to better integrate experiential marketing with other areas of marketing communications. The implementation model provided will help you develop robust campaigns that support overall marketing objectives and provide clarity on effectiveness to executives through a mechanism called Return on Integrated Experience (ROIE).Experiential Marketing faces new challenges in a post-Covid era – this book will be the basis for overcoming those challenges and providing opportunities to marketers everywhere.Rose Leahy is a lecturer and research supervisor in the area of marketing in Munster Technological University, Ireland.Pio Fenton is Head of Department of Marketing and International Business at Munster Technologicla University, Ireland.Holly Barry is a Brand Strategist at Barry Group, a leading wholesale distribution company in Cork, Ireland.

Bendra informacija apie: Experiential Marketing: Integrated Theory & Strategic Application

Prekės ID: 59338473
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: SAGE Publications Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Nenurodyta, Rose Leahy, Pio Fenton, Holly Barry
Puslapių skaičius: 232, Nenurodyta
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Experiential Marketing: Integrated Theory & Strategic Application
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Experiential Marketing: Integrated Theory & Strategic Application

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1996 pirkėjų įvertinimai)
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 3 d.

000
Galimi pristatymo būdai
9399

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai