Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Specifikacijos:
Autorius: Nick Morgan, Robert B. Cialdini, Linda A. Hill, Nancy Duarte, Nancy Duarte
Puslapių skaičius: 160
Leidimo metai: 2017
Prekės ID: 65143723
1764
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Vasario 12 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Vasario 12 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Vasario 12 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Vasario 12 d.

265

Smartpost terminale

Vasario 12 d.

269

Pristatysime į namus

Vasario 12 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Changing hearts is an important part of changing minds. Research shows that appealing to human emotion can help you make your case and build your authority as a leader. This book highlights that research and shows you how to act on it, presenting both comprehensive frameworks for developing influence and small, simple tactics you can use to convince others every day. This volume includes the work of: Nick Morgan Robert Cialdini Linda A. Hill Nancy Duarte This collection of articles includes "Understand the Four Components of Influence," by Nick Morgan; "Harnessing the Science of Persuasion," by Robert Cialdini; "Three Things Managers Should Be Doing Every Day," by Linda A. Hill and Kent Lineback; "Learning Charisma," by John Antonakis, Marika Fenley, and Sue Liechti; "To Win People Over, Speak to Their Wants and Needs," by Nancy Duarte; "Storytelling That Moves People," an interview with Robert McKee by Bronwyn Fryer; "The Surprising Persuasiveness of a Sticky Note," by Kevin Hogan; and "When to Sell with Facts and Figures, and When to Appeal to Emotions," by Michael D. Harris. How to be human at work. The HBR Emotional Intelligence Series features smart, essential reading on the human side of professional life from the pages of Harvard Business Review. Each book in the series offers proven research showing how our emotions impact our work lives, practical advice for managing difficult people and situations, and inspiring essays on what it means to tend to our emotional well-being at work. Uplifting and practical, these books describe the social skills that are critical for ambitious professionals to master.

Bendra informacija apie: Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Prekės ID: 65143723
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,13 x 0,18 m, 0,3 kg
Leidykla: Harvard Business Review Press
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Emocinio intelekto ugdymo knygos
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Nick Morgan, Robert B. Cialdini, Linda A. Hill, Nancy Duarte, Nancy Duarte
Puslapių skaičius: 160
Leidimo metai: 2017

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Reklama

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai