Market Research in Practice: An Introduction to Gaining Greater Market Insight 4th Revised edition

Specifikacijos:
Autorius: Paul Hague
Puslapių skaičius: 392
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 61143653
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
5388
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
7899
-
9203
Į krepšelį
705 / mėn.
Skolinantis 5388 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 705 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,50%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 6345 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 1796
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 13 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 13 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 13 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 13 d.

000

Smartpost terminale

Sausio 13 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 13 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
7899
EasyShop
9203
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Market Research in Practice: An Introduction to Gaining Greater Market Insight 4th Revised edition

Learn the fundamentals of market research with this bestselling guide that delivers an overview of the whole process, from planning a project and executing it, what tools to use, through to analysis and presenting the findings. Market Research in Practice provides a practical and robust introduction to the subject, providing a clear step-by-step guide to managing market research and how to effectively to obtain the most reliable results. Written by an industry expert with over 35 years' practical experience in running a successful market research agency, tips and advice are included throughout to ground the concepts in business reality. This text also benefits from real-world examples from companies including Adidas, Marks & Spencer, Grohe and General Motors. Now in its fourth edition, Market Research in Practice is now fully updated to capture the latest changes and developments in the field and explores new tools of qualitative research using online methods as well as expanding further on online surveys such as SurveyMonkey. Accompanied by a range of templates, surveys and resources for lecturers, this is an invaluable guide for students of research methods, researchers, marketers and users of market research.

Bendra informacija apie: Market Research in Practice: An Introduction to Gaining Greater Market Insight 4th Revised edition

Prekės ID: 61143653
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Leidykla: Kogan Page Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Paul Hague
Puslapių skaičius: 392
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Market Research in Practice: An Introduction to Gaining Greater Market Insight 4th Revised edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Market Research in Practice: An Introduction to Gaining Greater Market Insight 4th Revised edition

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1987 pirkėjų įvertinimai)
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gruodžio 31 d.

000
Galimi pristatymo būdai
7899
Pardavėjas: EasyShop 4.2
(685 pirkėjų įvertinimai)
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gruodžio 27 d.

000
Galimi pristatymo būdai
9203

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai