Qualitative Methods in Business Research: A Practical Guide to Social Research 2nd Revised edition

Specifikacijos:
Autorius: Paivi Eriksson, Anne Kovalainen
Puslapių skaičius: 376
Leidimo metai: 2015
Prekės ID: 73581056

Prekė išparduota

Pranešime, kai prekė vėl bus prekyboje

Susijusios prekės


Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Qualitative Methods in Business Research: A Practical Guide to Social Research 2nd Revised edition

Covering all the major qualitative approaches in business research (including case study research, ethnography, narrative inquiry, discourse analysis, grounded theory and action research), this practical, how-to guide shows how qualitative methods are used within management, marketing and organizational studies.
This pragmatic, applied textbook showcases the potential and impact of qualitative research in business and management. Using case studies and a global approach it provides you with an overview of the philosophies, methodologies and methods you will need to research in this field.  Demystifying the whole process, it walks you through every aspect of conducting and using research in business, including generating questions, collecting useful data, evaluating the research and disseminating your findings.  It also: - Explores the challenges of working with qualitative data - Introduces qualitative methods including interviews, focus groups & ethnographyNew to the 2nd edition: - The role of digital tools and social media, and how you can use them for data collection - 3 new chapters on qualitative content analysis, visual research and publishing research.Praise for the 1st edition:`Comprehensive, current and compelling, a winning combination for any research student or practitioner interested in increasing his/her knowledge about qualitative methods as they apply to business research' - The Qualitative Report

Bendra informacija apie: Qualitative Methods in Business Research: A Practical Guide to Social Research 2nd Revised edition

Prekės ID: 73581056
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,17 x 0,24 m, 0,66 kg
Leidykla: SAGE Publications Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Autorius: Paivi Eriksson, Anne Kovalainen
Puslapių skaičius: 376
Leidimo metai: 2015

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Qualitative Methods in Business Research: A Practical Guide to Social Research 2nd Revised edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Qualitative Methods in Business Research: A Practical Guide to Social Research 2nd Revised edition


Geriausi pardavėjo Pigu.lt pasiūlymai