Reputation Management: The Key to Successful Public Relations and Corporate Communication 4th edition

Specifikacijos:
Autorius: John Doorley, Helio Fred Garcia
Puslapių skaičius: 438
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 61731013

Prekė išparduota

Pranešime, kai prekė vėl bus prekyboje

Susijusios prekės


Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Reputation Management: The Key to Successful Public Relations and Corporate Communication 4th edition

Reputation Management is an established how-to guide for students and professionals, as well as CEOs and other business leaders. This fourth edition, fully updated throughout and featuring notable contributions from some of the world’s leaders in public relations, corporate communication, business and academia, reflects leading-edge thought, practice and scholarship.It rests on the premise that reputation can be measured, monitored, and managed. Organized by corporate communication units including media relations, crisis communication, organizational communication, government relations, and investor relations, the book provides a field-tested guide to corporate reputation problems such as leaked memos, unfair treatment by the press, as well as ways to optimize the reputation asset. The book focuses on practical solutions and is embroidered by ethics. Each chapter is fleshed out with the real-world experience cited by the authors and contributions from 36 leaders in the field, including The Arthur W. Page Society, the International Communications Consultancy Organization, the PR Council, CVS Health, Edelman and Ketchum. Key updates to the fourth edition include social media management techniques for the quickly evolving age of digital media, and perspectives on reputation management in an era of globalization.This book was the first book on reputation management and, now in its fourth edition, is still a must have resource for students taking classes in Public Relations Management, Corporate Communication, and Communication Management, as well as CEOs, business leaders, and professionals working in these areas.

Bendra informacija apie: Reputation Management: The Key to Successful Public Relations and Corporate Communication 4th edition

Prekės ID: 61731013
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,18 x 0,25 m, 0,87 kg
Leidykla: Taylor & Francis Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Autorius: John Doorley, Helio Fred Garcia
Puslapių skaičius: 438
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Reputation Management: The Key to Successful Public Relations and Corporate Communication 4th edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Reputation Management: The Key to Successful Public Relations and Corporate Communication 4th edition


Geriausi pardavėjo Pigu.lt pasiūlymai