Services Marketing: People, Technology, Strategy (Ninth Edition)

Specifikacijos:
Autorius: Jochen Wirtz, Christopher Lovelock
Puslapių skaičius: 684
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 59363143

Prekė išparduota

Pranešime, kai prekė vėl bus prekyboje

Susijusios prekės


Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Services Marketing: People, Technology, Strategy (Ninth Edition)

"Services Marketing: People, Technology, Strategy is the ninth edition of the globally leading textbook for Services Marketing by Jochen Wirtz and Christopher Lovelock, extensively updated to feature the latest academic research, industry trends, new technologies such as artificial intelligence and robotics, and new business models including peer-to-peer sharing platforms. This textbook takes on a strong managerial approach presented through a coherent and progressive pedagogical framework rooted in solid academic research. Featuring cases and examples from all over the world, Services Marketing: People, Technology, Strategy is suitable for students who want to gain a wider managerial view of Services Marketing"--
Services Marketing: People, Technology, Strategy is the ninth edition of the globally leading textbook for Services Marketing by Jochen Wirtz and Christopher Lovelock, extensively updated to feature the latest academic research, industry trends, new technologies such as artificial intelligence and robotics, and new business models including peer-to-peer sharing platforms. This textbook takes on a strong managerial approach presented through a coherent and progressive pedagogical framework rooted in solid academic research. Featuring cases and examples from all over the world, Services Marketing: People, Technology, Strategy is suitable for students who want to gain a wider managerial view of Services Marketing.

Bendra informacija apie: Services Marketing: People, Technology, Strategy (Ninth Edition)

Prekės ID: 59363143
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Leidykla: World Scientific Publishing Co Inc (USA)
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Informacinės technologijos
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Jochen Wirtz, Christopher Lovelock
Puslapių skaičius: 684
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Services Marketing: People, Technology, Strategy (Ninth Edition)
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Services Marketing: People, Technology, Strategy (Ninth Edition)


Geriausi pardavėjo Pigu.lt pasiūlymai