Unlocking the Customer Value Chain: How Decoupling Drives Consumer Disruption

Specifikacijos:
Autorius: Thales S. Teixeira, Greg Piechota
Puslapių skaičius: 352
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 63387658
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
3385
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
5499
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 15 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 15 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 15 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 15 d.

000

Smartpost terminale

Sausio 15 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 15 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
5499
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Unlocking the Customer Value Chain: How Decoupling Drives Consumer Disruption

A Harvard Business School professor reveals the pattern to disruption in an industry by startups like Zipcar or Airbnb that force established companies out of their status quo and describes what industry leaders can do to protect their brands.
Based on eight years of research visiting dozens of startups, tech companies and incumbents, Harvard Business School professor Thales Teixeira shows how and why consumer industries are disrupted, and what established companies can do about it—while highlighting the specific strategies potential startups use to gain a competitive edge. There is a pattern to digital disruption in an industry, whether the disruptor is Uber, Airbnb, Dollar Shave Club, Pillpack or one of countless other startups that have stolen large portions of market share from industry leaders, often in a matter of a few years.As Teixeira makes clear, the nature of competition has fundamentally changed. Using innovative new business models, startups are stealing customers by breaking the links in how consumers discover, buy and use products and services. By decoupling the customer value chain, these startups, instead of taking on the Unilevers and Nikes, BMW’s and Sephoras of the world head on, peel away a piece of the consumer purchasing process. Birchbox offered women a new way to sample beauty products from a variety of companies from the convenience of their homes, without having to visit a store. Turo doesn't compete with GM. Instead, it offers people the benefit of driving without having to own a car themselves.Illustrated with vivid, indepth and exclusive accounts of both startups, and reigning incumbents like Best Buy and Comcast, as they struggle to respond, Unlocking the Customer Value Chain is an essential guide to demystifying how digital disruption takes place – and what companies can do to defend themselves.

Bendra informacija apie: Unlocking the Customer Value Chain: How Decoupling Drives Consumer Disruption

Prekės ID: 63387658
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,16 x 0,24 m, 0,53 kg
Leidykla: Random House USA Inc
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Thales S. Teixeira, Greg Piechota
Puslapių skaičius: 352
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Unlocking the Customer Value Chain: How Decoupling Drives Consumer Disruption
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Unlocking the Customer Value Chain: How Decoupling Drives Consumer Disruption

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1996 pirkėjų įvertinimai)
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 3 d.

000
Galimi pristatymo būdai
5499

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai