Teaching Literacy in the Visible Learning Classroom, Grades 6-12

Specifikacijos:
Autorius: Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie, Marisol C. Thayre
Leidimo metai: 2017
Puslapių skaičius: 232
Prekės ID: 59339178
Net 100 % prekės sumos grįžta PiguEurais
4381
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
7299
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 27 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 27 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 27 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 28 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 28 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 28 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 28 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 28 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 29 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 29 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
7299
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Teaching Literacy in the Visible Learning Classroom, Grades 6-12

It could happen at 10:10 a.m. in the midst of analyzing a text, at 2:00, when listening to a students' debate, or even after class, when planning a lesson. The question arises: How do I influence students' learning-what's going to generate that light bulb Aha-moment of understanding? In this sequel to their megawatt best seller Visible Learning for Literacy, Douglas Fisher, Nancy Frey, and John Hattie help you answer that question by sharing structures and tools that have high-impact on learning, and insights on which stage of learning they have that high impact. With their expert lessons, video clips, and online resources, you can design reading and writing experiences that foster in your students deeper and more sophisticated expressions of literacy: Mobilizing Visible Learning: Use lesson design strategies based on research that included 500 million plus students to develop self-regulating learners able to "see" the purpose of what they are learning-and their own progress. Teacher Clarity: Articulate daily learning intentions, success criteria, and other goals; understand what your learners understand, and design high-potency experiences for all students. Direct Instruction: Embrace modeling and scaffolding as a critical pathway for students to learn new skills and concepts. Teacher-Led Dialogic Instruction: Guide reading, writing, listening, speaking, and thinking by using strategic questioning and other teacher-led discussion techniques to help learners to clarify thinking, discuss, debate, and goal-set. Student-Led Dialogic Learning: Promote intellectual, social, and creative growth with peer-mediated learning experiences that transfer to other subject areas, including history, science, math, and the visual and performing arts. Independent Learning: Ensure that students deepen learning by designing relevant tasks that enable them to think metacognitively, set goals, and develop self-regulatory skills. Tools to Use to Determine Literacy Impact: Know what your impact truly is with these research-based formative assessments for 6-12 learners. With Teaching Literacy in the Visible Learning Classroom, take your students from surface to deep to transfer learning. It's all about using the most effective practices-and knowing WHEN those practices are best leveraged to maximize student learning.

Bendra informacija apie: Teaching Literacy in the Visible Learning Classroom, Grades 6-12

Prekės ID: 59339178
Kategorija: Užsienio kalbos mokomoji medžiaga
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tipas: Užsienio kalbų mokymasis
Leidykla: SAGE Publications Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie, Marisol C. Thayre
Leidimo metai: 2017
Puslapių skaičius: 232

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Teaching Literacy in the Visible Learning Classroom, Grades 6-12
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1550 pirkėjų įvertinimų)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 22 d.

000
Galimi pristatymo būdai
7299