Sveiki 2025! Ko gero, geriausi pasiūlymai rinkoje*

Revenue Management for the Hospitality Industry 2nd edition

Specifikacijos:
Autorius: David K. Hayes, Joshua D. Hayes, Peggy A. Hayes
Puslapių skaičius: 480
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 77636649
11208
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
545 / mėn.
Skolinantis 11208 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 545 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,59%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 19620 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 3736
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Vasario 4 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Vasario 4 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Vasario 4 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Vasario 4 d.

265

Smartpost terminale

Vasario 4 d.

269

Pristatysime į namus

Vasario 4 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Revenue Management for the Hospitality Industry 2nd edition

"This revised and updated second edition of Revenue Management for the Hospitality Industry explains pricing and revenue management strategies using realistic and practical industry examples from hotels, restaurants, and many other hospitality industry segments that utilize differential pricing as a major revenue management tool. The book explains, in detail, what hospitality professionals must know and do to become effective revenue managers. A new chapter on data analysis addresses the dramatic rise inthe importance of big-data collection and management, as well as the importance of revenue management-related data increasingly posted on social media and social network accounts. A running case throughout the book helps students discover how to incorporate revenue management principles and strategies address in the text's 14 chapters. The book is intended for students with prior knowledge and understanding of the hospitality industry."--

REVENUE MANAGEMENT FOR THE HOSPITALITY INDUSTRY Explore intermediate and advanced topics in the field of revenue management with this up-to-date guide In the newly revised second edition of Revenue Management for the Hospitality Industry, an accomplished team of industry professionals delivers a comprehensive and insightful review of hospitality pricing and revenue optimization strategies. The book offers realistic industry examples from hotels, restaurants, and other hospitality industry segments that use differential pricing as a major revenue management tool. The authors discuss concepts critical to the achievement of hospitality professionals’ revenue management goals and include new examinations of the growing importance of effective data collection and management. A running case study helps students learn how to incorporate the revenue management principles and strategies included in the book’s 14 chapters. Written for students with some prior knowledge and understanding of the hospitality industry, the new edition also includes: A brand-new chapter on data analysis and revenue management that addresses many of the most important data and technology-related developments in the field, including the management of big data, data safety, and data security In-depth discussions of revenue management topics including Net Revenue Per Available Room, Direct Revenue Ratio, and other KPIs Major changes to the book’s instructor support materials and an expansion of the instructor’s test bank items and student exercises. An indispensable resource for students taking courses in hospitality management or business administration, Revenue Management for the Hospitality Industry, Second Edition is also ideal for managers and executives in the hospitality industry.

Bendra informacija apie: Revenue Management for the Hospitality Industry 2nd edition

Prekės ID: 77636649
Kategorija: Kelionių vadovai, aprašymai
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,2 x 0,13 m, 0,28 kg
Leidykla: John Wiley & Sons Inc
Leidinio kalba: Anglų
Šalis: Nenurodyta
Tipas: Nenurodyta
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: David K. Hayes, Joshua D. Hayes, Peggy A. Hayes
Puslapių skaičius: 480
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Revenue Management for the Hospitality Industry 2nd edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Revenue Management for the Hospitality Industry 2nd edition


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai