1

Analysis of W. Chan Kim and Renee Mauborgne's: Blue Ocean Strategy

Specifikacijos:
Autorius: Andreas Mebert
Puslapių skaičius: 98
Leidimo metai: 2017
Prekės ID: 66797951
1157
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Kovo 26 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Kovo 26 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Kovo 26 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Kovo 26 d.

265

Smartpost terminale

Kovo 26 d.

269

Pristatysime į namus

Kovo 26 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Analysis of W. Chan Kim and Renee Mauborgne's: Blue Ocean Strategy

In Blue Ocean Strategy, W. Chan Kim and Renee Mauborgne tackle the central problem facing all businesses: how to perform better than your competitors? Their solution involves taking a creative approach to the normal view of competition. In the normal framework, competition is a zero-sum game: if there are two companies competing for the same market, as one does better, the other has to do worse. The authors' creative leap is to suggest one can beat the competition by not competing. Companies should avoid confronting competitors in crowded marketplaces, what they call "red oceans," and instead seek out new markets, or "blue oceans." Once the blue oceans have been identified, companies can get down to the task of creating unique products which exploit that market. Chan and Mauborgne argue, for example, that a wine company might decide to start appealing to a group previously uninterested in wine. This would be a "blue ocean" market, giving the winemaker a huge advantage, which they could exploit by creating a wine that appealed to the tastes of a beer-drinking demographic. A classic of business writing, Blue Ocean Strategy is creative thinking and problem solving at its best.

Bendra informacija apie: Analysis of W. Chan Kim and Renee Mauborgne's: Blue Ocean Strategy

Prekės ID: 66797951
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,13 x 0,2 m, 0,18 kg
Leidykla: Macat International Limited
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Andreas Mebert
Puslapių skaičius: 98
Leidimo metai: 2017

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Analysis of W. Chan Kim and Renee Mauborgne's: Blue Ocean Strategy
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Analysis of W. Chan Kim and Renee Mauborgne's: Blue Ocean Strategy

Reklama

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai