1

Attractive Thinking: The five questions that drive successful brand strategy and how to answer them

Specifikacijos:
Autorius: Chris Radford
Puslapių skaičius: 280, Nenurodyta
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 59038948
2379
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Kovo 28 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Kovo 28 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Kovo 28 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Kovo 28 d.

265

Smartpost terminale

Kovo 28 d.

269

Pristatysime į namus

Kovo 28 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 96% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Attractive Thinking: The five questions that drive successful brand strategy and how to answer them

Forget everything you've been told about maximizing Lifetime Customer Value. To take your business to the next level, you need a brand strategy that's focused on attracting new customers, not exploiting existing ones. In this transparent digital age, smart business leaders know that profitable growth comes from helping customers, not exploiting them. Attractive Thinking sets out a ground-breaking methodology, developed during 30 years' experience transforming brands for Pepsi, Mars, Miracle Gro and many high-end service businesses, to achieve exactly that. Discover the five key questions you must answer to create a better brand strategy and the tools to deliver it: clarity on what matters to customers; products and services that customers love; marketing that attracts them; and a team that is committed to delivering it. Attractive Thinking is a practical handbook for CEOs, managing directors and marketers who want to make the big-brand techniques work for them.

Bendra informacija apie: Attractive Thinking: The five questions that drive successful brand strategy and how to answer them

Prekės ID: 59038948
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,01 x 0,14 x 0,22 m, 0,3 kg
Leidykla: Practical Inspiration Publishing
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Chris Radford
Puslapių skaičius: 280, Nenurodyta
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Attractive Thinking: The five questions that drive successful brand strategy and how to answer them
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Attractive Thinking: The five questions that drive successful brand strategy and how to answer them

Reklama

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai