Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant Enlarged edition

Specifikacijos:
Autorius: Nenurodyta, W. Chan Kim, Renee A. Mauborgne
Puslapių skaičius: 320, Nenurodyta
Leidimo metai: 2015
Prekės ID: 58483808
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
3385
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
4198
-
5499
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 6 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 6 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 6 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 6 d.

000

Smartpost terminale

Sausio 6 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 6 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Pro Baltic
4198 5457
KATARATA
5499
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant Enlarged edition

OVER 4 MILLION COPIES SOLD WALL STREET JOURNAL AND BUSINESSWEEK BESTSELLER RECOGNIZED AS ONE OF THE MOST ICONIC AND IMPACTFUL STRATEGY BOOKS EVER WRITTEN The global phenomenon that has sold over 4 million copies, is published in a record-breaking 46 languages and is a bestseller across five continents--now updated and expanded with new content. Named by Fast Company as one of the most influential leadership books in its Leadership Hall of Fame. A strategy classic. In this perennial bestseller, embraced by organizations and industries worldwide, globally preeminent management thinkers W. Chan Kim and Renee Mauborgne challenge everything you thought you knew about the requirements for strategic success. Recognized as one of the most iconic and impactful strategy books ever written, BLUE OCEAN STRATEGY, now updated with fresh content from the authors, argues that cutthroat competition results in nothing but a bloody red ocean of rivals fighting over a shrinking profit pool. Based on a study of 150 strategic moves (spanning more than 100 years across 30 industries), the authors argue that lasting success comes not from battling competitors but from creating "blue oceans"--untapped new market spaces ripe for growth. BLUE OCEAN STRATEGY presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any organization can use to create and capture their own blue oceans. This expanded edition includes: A new preface by the authors: Help! My Ocean Is Turning Red Updates on all cases and examples in the book, bringing their stories up to the present time Two new chapters and an expanded third one--Alignment, Renewal, and Red Ocean Traps --that address the most pressing questions readers have asked over the past 10 years A landmark work that upends traditional thinking about strategy, this bestselling book charts a bold new path to winning the future. Consider this your guide to creating uncontested market space--and making the competition irrelevant. To learn more about the power of BLUE OCEAN STRATEGY, visit blueoceanstrategy.com. There you'll find all the resources you need--from ideas in practice and cases from government and private industry, to teaching materials, mobile apps, real-time updates, and tips and tools to help you make your blue ocean journey a success.

Bendra informacija apie: Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant Enlarged edition

Prekės ID: 58483808
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Harvard Business School Publishing
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Nenurodyta, W. Chan Kim, Renee A. Mauborgne
Puslapių skaičius: 320, Nenurodyta
Leidimo metai: 2015

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant Enlarged edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant Enlarged edition

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
(789 pirkėjų įvertinimai)
-23%
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gruodžio 18 d.

000
Galimi pristatymo būdai
4198 5457
Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1979 pirkėjų įvertinimai)
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gruodžio 19 d.

000
Galimi pristatymo būdai
5499

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai