Vis dar ieškai dovanų? Paskutinės minutės dovanų idėjos!

Brand Flip, The: Why customers now run companies and how to profit from it

Specifikacijos:
Autorius: Marty Neumeier
Puslapių skaičius: 160
Leidimo metai: 2015
Prekės ID: 74673891
2904
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 22 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 22 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 22 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 22 d.

265

Smartpost terminale

Sausio 22 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 22 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Brand Flip, The: Why customers now run companies and how to profit from it

Best-selling brand expert Marty Neumeier shows you how to make the leap from a company-driven past to the consumer-driven future. You’ll learn how to flip your brand from offering products to offering meaning, from value protection to value creation, from cost-based pricing to relationship pricing, from market segments to brand tribes, and from customer satisfaction to customer empowerment. In the 13 years since Neumeier wrote The Brand Gap, the influence of social media has proven his core theory: “A brand isn’t whatyou say it is – it’s what they say it is.” People are no longer consumers or market segments or tiny blips in big data. They don’tbuy brands. They join brands. They want a vote in what gets produced and how it gets delivered. They’re willing to roll up their sleeves and help out–not only by promoting the brand to their friends, but by contributing content, volunteering ideas, and even selling products or services.  At the center of the book is the Brand Commitment Matrix, a simple tool for organizing the six primary components of a brand. Your brand community is your tribe. How will you lead it?

Bendra informacija apie: Brand Flip, The: Why customers now run companies and how to profit from it

Prekės ID: 74673891
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Pearson Education (US)
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Nenurodyta
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Marty Neumeier
Puslapių skaičius: 160
Leidimo metai: 2015

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Brand Flip, The: Why customers now run companies and how to profit from it
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Brand Flip, The: Why customers now run companies and how to profit from it


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai