PIRKtynės grįžo! Pažiūrėk pasiūlymus iki -40%*! 
1

Branding: A Very Short Introduction

Specifikacijos:
Autorius: Robert Jones
Puslapių skaičius: 160
Leidimo metai: 2017
Prekės ID: 62987003
1346
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Kovo 12 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Kovo 12 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Kovo 12 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Kovo 12 d.

265

Smartpost terminale

Kovo 12 d.

269

Pristatysime į namus

Kovo 12 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Branding: A Very Short Introduction

Branding is possibly the most powerful commercial and cultural force on the planet. Iconic names such as Coca-Cola, Nike, Manchester United, Harry Potter, and Google are known and recognized by millions of people worldwide. As the market economy spreads across the world, brands are becoming ever more prevalent. The Apple brand has been valued at $98 billion - more than the GDP of Slovakia. Every day, we're exposed to more than 3500 brand messages. And even though people are increasingly brand-aware and brand-sceptical, they are nevertheless seduced by brands. We may reject the whole brand system, but we still wouldn't be parted from our Apple Macs. Brands are impossible to escape. In this Very Short Introduction Robert Jones discusses the rising omnipresence of brands, and analyses how they work their magic. He considers the incredible potency of brands as a commercial, social, and cultural force, and looks at the many different kinds of brands that exist - from products, services, and artistic properties, to companies, charities, sports clubs, and political parties. Defining what we mean by the word 'brand', he explores both the positive and negative aspects of brands. Finally Jones considers the business of branding, and asks whether the idea of brands and branding is starting to decline, or whether it has a long future ahead. ABOUT THE SERIES: The Very Short Introductions series from Oxford University Press contains hundreds of titles in almost every subject area. These pocket-sized books are the perfect way to get ahead in a new subject quickly. Our expert authors combine facts, analysis, perspective, new ideas, and enthusiasm to make interesting and challenging topics highly readable.

Bendra informacija apie: Branding: A Very Short Introduction

Prekės ID: 62987003
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,01 x 0,11 x 0,17 m, 0,14 kg
Leidykla: Oxford University Press
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Robert Jones
Puslapių skaičius: 160
Leidimo metai: 2017

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Branding: A Very Short Introduction
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Branding: A Very Short Introduction

Reklama

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai