PIRKtynės grįžo! Pažiūrėk pasiūlymus iki -40%*! 
1

Business of Aspiration: How Social, Cultural, and Environmental Capital Changes Brands

Specifikacijos:
Autorius: Ana Andjelic
Puslapių skaičius: 94
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 63544998
4814
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Kovo 12 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Kovo 12 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Kovo 12 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Kovo 12 d.

265

Smartpost terminale

Kovo 12 d.

269

Pristatysime į namus

Kovo 12 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Business of Aspiration: How Social, Cultural, and Environmental Capital Changes Brands

"Not long ago, wearing real fur was a signal of wealth and status. Now, it's a signal of ignorance. Thanks to luxury rental and resale services, these day anyone can walk around in a Gucci belt. But not everyone knows that Rimowa dropped a new suitcase or who made their food and clothes. Wokeness is a modern class distinction. What consumers value, and how they spend their time and money, changes the role and meaning of brands. It is not only business savvy, but also socially urgent that brands start trading in the modern aspirational economy. Overproduction and air travel are killing our planet, and social media addiction and busyness are killing us. Accumulating commodities and counting air miles and social media likes are aspiration symbols that reward the bad behavior of companies and individuals. For the longest time, brands have operated according to the Veblen logic that status is linked to wealth and desirability to price. Now they have the opportunity to flip the script of aspiration and link worth and values to their success. Aimed at marketers, entrepreneurs, and everyone else curious about changing business, in this book you will find analysis, examples, and tools of how to use the modern aspiration economy to shift your brand narrative and competitive strategy, create and distribute brand symbols, and ensure that your products and services create both monetary and moral value. Written by a world-renown brand strategy executive and Sociology Ph.D., this book seamlessly combines sociology and business to deliver practical advice for brands across industries"--
Not long ago, wearing real fur was a signal of wealth and status. Now, it’s a signal of ignorance. Thanks to luxury rental and resale services, these days anyone can walk around in a Gucci belt. But not everyone knows that Rimowa dropped a new suitcase or who made their food and clothes. Wokeness is a modern class distinction. For the longest time, brands have operated according to the Veblen logic that status is linked to wealth and desirability to price. Now they have the opportunity to flip the script of aspiration and link worth and values to their success. Aimed at marketers, entrepreneurs, and advertising professionals, this book is full of analysis, examples, and tools of how to use the modern aspiration economy to shift a brand narrative and competitive strategy, create and distribute brand symbols, and ensure that a brand’s products and services create both monetary and moral value.

Bendra informacija apie: Business of Aspiration: How Social, Cultural, and Environmental Capital Changes Brands

Prekės ID: 63544998
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,2 kg
Leidykla: Taylor & Francis Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Ana Andjelic
Puslapių skaičius: 94
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Business of Aspiration: How Social, Cultural, and Environmental Capital Changes Brands
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Business of Aspiration: How Social, Cultural, and Environmental Capital Changes Brands

Reklama

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai