1

Consumer Neuroscience

  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 486 x 36 mėn.
10000
10000
486 / mėn.
Skolinantis 10000 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 486 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,31%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 17496 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 3334
Be pabrangimo
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 25 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Balandžio 25 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Balandžio 25 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Balandžio 25 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Balandžio 25 d.

269

Pristatysime į namus

Balandžio 25 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Consumer Neuroscience

A comprehensive introduction to using the tools and techniques of neuroscience to understand how consumers make decisions about purchasing goods and services. Contrary to the assumptions of economists, consumers are not always rational actors who make decisions in their own best interests. The new field of behavioral economics draws on the insights of psychology to study non-rational decision making. The newer field of consumer neuroscience draws on the findings, tools, and techniques of neuroscience to understand how consumers make judgments and decisions. This book is the first comprehensive treatment of consumer neuroscience, suitable for classroom use or as a reference for business and marketing practitioners. After an overview of the field, the text offers the background on the brain and physiological systems necessary for understanding how they work in the context of decision making and reviews the sensory and perceptual mechanisms that govern our perception and experience. Chapters by experts in the field investigate tools for studying the brain, including fMRI, EEG, eye-tracking, and biometrics, and their possible use in marketing. The book examines the relation of attention, memory, and emotion to consumer behavior; cognitive factors in decision making; and the brain's reward system. It describes how consumers develop implicit associations with a brand, perceptions of pricing, and how consumer neuroscience can encourage healthy behaviors. Finally, the book considers ethical issues raised by the application of neuroscience tools to marketing. Contributors Fabio Babiloni, Davide Baldo, David Brandt, Moran Cerf, Yuping Chen, Patrizia Cherubino, Kimberly Rose Clark, Maria Cordero-Merecuana, William A. Cunningham, Manuel Garcia-Garcia, Ming Hsu, Ana Iorga, Philip Kotler, Carl Marci, Hans Melo, Kai-Markus Muller, Brendan Murray, Ingrid L. C. Nieuwenhuis, Graham Page, Hirak Parikh, Dante M. Pirouz, Martin Reimann, Neal J. Roese, Irit Shapira-Lichter, Daniela Somarriba, Julia Trabulsi, Arianna Trettel, Giovanni Vecchiato, Thalia Vrantsidis, Sarah Walker

Bendra informacija apie: Consumer Neuroscience

Prekės ID: 61944836
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,2 x 0,23 m, 0,3 kg
Leidykla: MIT Press Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Moran Cerf, Brendan Murray, Manuel Garcia-Garcia, Ana Iorga, Ming Hsu, Moran Cerf, Irit Shapira-Lichter, Manuel Garcia-Garcia, Ingrid L.C. Nieuwenhuis, Carl Marci
Puslapių skaičius: 368
Leidimo metai: 2017

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Consumer Neuroscience
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Consumer Neuroscience

Reklama

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai