1

Consumer Psychology: Theories & Applications

Specifikacijos:
Autorius: Hazel Huang
Puslapių skaičius: 376
Leidimo metai: 2023
Prekės ID: 70500941
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 672 x 9 mėn.
5139
5139
672 / mėn.
Skolinantis 5139 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 672 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 48,67%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 6048 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 1713
Be pabrangimo
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 24 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Balandžio 24 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Balandžio 24 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Balandžio 24 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Balandžio 24 d.

269

Pristatysime į namus

Balandžio 24 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Consumer Psychology: Theories & Applications

Consumer Psychology: Theories and Applications is the first textbook that systematically discusses a wide range of the psychological theories and their applications in consumer behaviour in an accessible style. The selected psychological theories include both classic theories and contemporary developments, and the applications in consumer behaviour draw from state-of-the-art research underpinned by theories and practical implications.Why are influencers with a smaller number of followers sometimes more effective than the mega influencers? Why are the sounds of brands, such as Coca-Cola and Kit Kat, attractive to consumers? How does music, scent, or lighting influence shoppers? Why can using consumption to boost self-esteem be negative to consumer well-being? Readers will explore these questions and more.This textbook is essential reading for advanced marketing students and also applied psychology students looking at the business world. It includes a chapter on research methods in consumer psychology and can also provide a vital guide for those completing a dissertation project in consumer psychology.  Hazel Huang is a Chartered Marketer of the Chartered Institute of Marketing and an Assistant Professor in Marketing at Durham University Business School, UK.
Consumer Psychology: Theories and Applications is the first textbook that systematically discusses a wide range of the psychological theories and their applications in consumer behaviour in an accessible style.

Bendra informacija apie: Consumer Psychology: Theories & Applications

Prekės ID: 70500941
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,19 x 0,23 m, 0,67 kg
Leidykla: SAGE Publications Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, EasyShop
Autorius: Hazel Huang
Puslapių skaičius: 376
Leidimo metai: 2023

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Consumer Psychology: Theories & Applications
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Consumer Psychology: Theories & Applications

Reklama

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai