Atraskite rudens žavesį! Nuo aprangos iki lapų pūstuvo - viskas superkainomis!

Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty

Specifikacijos:
Autorius: Matthew Dixon, Nicholas Toman, Rick DeLisi, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 256, Nenurodyta
Leidimo metai: 2013
Prekės ID: 58750313
2052
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
3799
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Spalio 28 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Spalio 28 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Spalio 28 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Spalio 29 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Spalio 29 d.

199

LP EXPRESS terminale

Spalio 29 d.

219

Pristatysime į namus

Spalio 29 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Spalio 30 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Spalio 30 d.

265

Smartpost terminale

Spalio 30 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
3799
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty

A new breakthrough idea about how to win customer loyalty from Matthew Dixon, the bestselling author of The Challenger Sale Everyone knows that the best way to create customer loyalty is with service so good, so over the top, that it surprises and delights. But what if everyone is wrong? In their acclaimed bestseller The Challenger Sale, Matthew Dixon and his colleagues at CEB busted longstanding myths about sales. Now they've turned to a new vital business subject - customer loyalty - with a book that turns conventional wisdom on its head. Companies devote untold time and resources trying to dazzle customers. Yet CEB's careful research proves that is wildly overrated: loyalty has a lot more to do with how well companies deliver on their basic promises than on how dazzling the service experience might be. Forget bells and whistles and just solve your customer's problems. The Effortless Experience lays out the four pillars of a low-effort customer experience, with robust data, in sights and profiles. Here are tools and templates you can start applying right away to improve service, reduce costs, and ultimately generate the elusive loyalty that the 'dazzle factor' fails to deliver. The rewards are there for the taking, and the pathway to achieving them is now clearly marked. 'A business detective story, in which cherished truths are systematically investigated-and frequently debunked' -Dan Heath, coauthor of Decisive, Switch, and Made to Stick Matt Dixon is Executive Director of the Sales & Service Practice at CEB. He is a frequent contributor to the Harvard Business Review, and his previous book, The Challenger Sale, was a Wall Street Journal bestseller Nick Toman is Senior Director of Research for CEB's Sales & Services Practice and is a frequent contributor to the Harvard Business Review. Rick DeLisi is Senior Director of Advisory Services for CEB's Sales & Service Practice and a noted public speaker and facilitator.

Bendra informacija apie: Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty

Prekės ID: 58750313
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Penguin Books Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Matthew Dixon, Nicholas Toman, Rick DeLisi, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 256, Nenurodyta
Leidimo metai: 2013

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1835 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Spalio 21 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3799