PIRKtynės grįžo! Pažiūrėk pasiūlymus iki -40%*! 
1

Events as a Strategic Marketing Tool 2nd edition

Specifikacijos:
Autorius: Dorothe Gerritsen, Ronald van Olderen
Puslapių skaičius: 256
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 73226201
6038
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
790 / mėn.
Skolinantis 6038 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 790 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 50,06%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 7110 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2014
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Kovo 5 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Kovo 5 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Kovo 5 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Kovo 5 d.

265

Smartpost terminale

Kovo 5 d.

269

Pristatysime į namus

Kovo 5 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Events as a Strategic Marketing Tool 2nd edition

"An update to the popular first edition, providing an engaging resource for both students and professionals interested in Leisure, tourism and events. Including a wealth of internationally relevant examples, it gives a thorough insight into the way events can help reach strategic marketing goals"--
This second edition describes how events can be used as a strategic tool in marketing practices. Fully updated throughout, this new edition reviews the way organizations utilize events to connect with their visitors. It covers the development of the experience economy, the step from strategy to concept, event design and touchpoints. Written in an accessible style, it also considers the areas of marketing within which experiences play a role, such as branding, relationship marketing and city marketing. Concluding with a chapter on effect measurement and evaluation and including a wealth of internationally relevant examples, it gives a thorough insight into the way events can help reach strategic marketing goals.
Events have come to play an ever-growing role in marketing; by connecting products and services with experiences and vice versa, producers can create important added value. Events as a Strategic Marketing Tool, second edition describes how events can be used as a strategic tool in marketing practices.Fully updated throughout, this new edition reviews the way organizations utilize events to connect with their visitors. It covers the development of the experience economy, the step from strategy to concept, event design and touchpoints. Written in an accessible style, it also considers the areas of marketing within which experiences play a role, such as branding, relationship marketing and city marketing. Concluding with a chapter on effect measurement and evaluation. Including a wealth of internationally relevant examples, it gives a thorough insight into the way events can help reach strategic marketing goals. It will provide an engaging resource for both students and professionals interested in leisure, tourism and events.

Bendra informacija apie: Events as a Strategic Marketing Tool 2nd edition

Prekės ID: 73226201
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,01 x 0,19 x 0,25 m, 0,63 kg
Leidykla: CABI Publishing
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Dorothe Gerritsen, Ronald van Olderen
Puslapių skaičius: 256
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Events as a Strategic Marketing Tool 2nd edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Events as a Strategic Marketing Tool 2nd edition

Reklama

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai