From Marginal to Mainstream

Specifikacijos:
Autorius: Helen Edwards
Puslapių skaičius: 264
Leidimo metai: 2023
Prekės ID: 69357141
6529
Pardavėjas: Minced 4.3
Į krepšelį
854 / mėn.
Skolinantis 6529 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 854 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6, sutarties sudarymo mokestis - 3, BVKKMN - 49,17%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 7686 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2177
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Spalio 3 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Spalio 3 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Spalio 3 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Spalio 4 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Spalio 4 d.

199

LP EXPRESS terminale

Spalio 4 d.

219

Pristatysime į namus

Spalio 4 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Spalio 7 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Spalio 7 d.

265

Smartpost terminale

Spalio 7 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.3

Prekės aprašymas: From Marginal to Mainstream

Legacy brands are struggling. All around the world, mainstream thinking is holding back mainstream growth. The quest for small advantages in established businesses and brands has become a zero-sum game - producing small share gains and losses but nothing to bring about sensational new growth. This book shows why businesses, marketers and entrepreneurs need to break through 'mainstream inhibition' and turn their attention to the margins - to confront, evaluate and embrace the 'strangeness' of behaviours, ideas and ways of life at the fringes. Using new research and analysis of the brands that have successfully backed marginal behaviours, Marginal to Mainstream provides a framework for understanding and evaluating untapped mainstream potential. Marginal behaviours may be unpromising, untested, weird, even sometimes repulsive - yet they can point the way to new innovation, new routes to market and exciting new category creation. Today's margins are tomorrow's pot of gold - if you know where and how to look. Understand how legacy and mainstream brands from B2B and B2C through to product and service companies can successfully harness the potential of marginal behaviours for new routes to growth.

Bendra informacija apie: From Marginal to Mainstream

Prekės ID: 69357141
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,19 x 0,019 x 0,21 m, 0,3 kg
Leidykla: Kogan Page Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Knygos apie verslą
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Minced
Autorius: Helen Edwards
Puslapių skaičius: 264
Leidimo metai: 2023

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

From Marginal to Mainstream
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių