Future of Luxury Brands: Artification and Sustainability

Specifikacijos:
Autorius: Annamma Joy
Puslapių skaičius: 311
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 66567446
13846
18000
-23%
Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
13190
Į krepšelį
674 / mėn.
Skolinantis 13846 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 674 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6, sutarties sudarymo mokestis - 3, BVKKMN - 49,55%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 24264 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 4616
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Spalio 21 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Spalio 21 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Spalio 21 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Spalio 22 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Spalio 22 d.

199

LP EXPRESS terminale

Spalio 22 d.

219

Pristatysime į namus

Spalio 22 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Spalio 23 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Spalio 23 d.

265

Smartpost terminale

Spalio 23 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Minced
13190 17414
Pardavėjas: Pro Baltic 4.3

Prekės aprašymas: Future of Luxury Brands: Artification and Sustainability

The concepts of artification and sustainability are now both at the heart of luxury brand marketing strategies; artification as an ongoing process of transformation in the world of art and sustainability as an indispensable response to the issues of our times. The Future of Luxury Brands examines three interrelated luxury-marketing segments—the art world, fashion and fine wines including hospitality services—through the dual lenses of sustainability and artification. From safeguarding human and natural resources to upholding labor rights and protecting the environment, sustainability has taken center stage in consumer consciousness, embodying both moral authority and sound business practices. At the same time, artification—the process by which non-art is reconceived as art—applies the cachet of art to business, affording commercial products the sacred status accorded to works of art. When commercial products enter the realm of aesthetic creation, artification and consumer engagement inevitably increases. This pioneering book examining artification and sustainability as strategic pillars of marketing strategies in the luxury industry will be essential reading for practitioners working in luxury product companies, as also students of luxury brand marketing.

Bendra informacija apie: Future of Luxury Brands: Artification and Sustainability

Prekės ID: 66567446
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: De Gruyter
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, Minced
Autorius: Annamma Joy
Puslapių skaičius: 311
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Future of Luxury Brands: Artification and Sustainability
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Minced 4.3
(472 pirkėjų įvertinimai)
-24%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Lapkričio 15 d.

000
Galimi pristatymo būdai
13190 17414