Hidden Persuasion: 33 Psychological Influences Techniques in Advertising

Specifikacijos:
Autorius: Marc Andrews, Matthijs van Leeuwen, Rick van Baaren
Puslapių skaičius: 192
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 64488938
2541
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
4334
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Vasario 18 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Vasario 18 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Vasario 18 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Vasario 18 d.

265

Smartpost terminale

Vasario 18 d.

269

Pristatysime į namus

Vasario 18 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
4334 5099
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Hidden Persuasion: 33 Psychological Influences Techniques in Advertising

Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices. What is the secret power of these messages? How do they succeed in changing our behavior? This book analyzes advertising beyond the persuasive power of the imagery itself. It explains the psychology behind 33 effective influence techniques in visual persuasion and how to apply them. The techniques range from influencing essentials to more obscure and insidious ones. The reader will gain deep insights into how visual means are constructed to influence behavior and decisionmaking on an unconscious level. All techniques are supported by rich visual references and additional information on the psychology of behavior change. This publication is not just an eye-opener for professionals and students in the communications and design field, but also for anybody who wants to understand how our behavior is influenced unconsciously by advertising, social campaigns and governmental messages. The book is co-authored by leading figures in social infl uence and visual persuasion. It is designed as an accessible modern reference book for creating and understanding persuasive visual imagery. It will open your eyes, we promise!

Bendra informacija apie: Hidden Persuasion: 33 Psychological Influences Techniques in Advertising

Prekės ID: 64488938
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,17 x 0,23 m, 0,51 kg
Leidykla: BIS Publishers B.V.
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Marc Andrews, Matthijs van Leeuwen, Rick van Baaren
Puslapių skaičius: 192
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Hidden Persuasion: 33 Psychological Influences Techniques in Advertising
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Hidden Persuasion: 33 Psychological Influences Techniques in Advertising

Reklama

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2077 pirkėjų įvertinimai)
-15%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Vasario 7 d.

000
Galimi pristatymo būdai
4334 5099

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai