Inside Her Pretty Little Head: A New Theory of Female Motivation and What it Means for Marketing

Specifikacijos:
Autorius: Jane Cunningham, Philippa Roberts
Puslapių skaičius: 256
Leidimo metai: 2012
Prekės ID: 63671643
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
3885
5051
-23%
Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 2 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 2 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 2 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 2 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Sausio 2 d.

149

LP EXPRESS terminale

Sausio 2 d.

219

Smartpost terminale

Sausio 2 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 2 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Pro Baltic 4.3

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Inside Her Pretty Little Head: A New Theory of Female Motivation and What it Means for Marketing

Women make 80 percent of all purchasing decisions and are therefore undoubtedly the largest and most important consumer group, yet women have been poorly understood and badly served by marketing that has operated as if all customers are inherently the same. A deep understanding of the differences between men and women leads to more relevant, meaningful ideas that will contribute significantly to a brand's success. Derived from the latest research on gender, readers will learn that women judge and purchase goods and services by four main codes: altruism, aesthetic, ordering, and affinity. This essentially new approach provides the tools, clear constructs, and case studies to help companies take full advantage of the opportunities offered by gender-based marketing.

Bendra informacija apie: Inside Her Pretty Little Head: A New Theory of Female Motivation and What it Means for Marketing

Prekės ID: 63671643
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,3 x 0,4 m, 0,3 kg
Leidykla: Marshall Cavendish International (Asia) Pte Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Knygos apie verslą
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic
Autorius: Jane Cunningham, Philippa Roberts
Puslapių skaičius: 256
Leidimo metai: 2012

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Inside Her Pretty Little Head: A New Theory of Female Motivation and What it Means for Marketing
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Inside Her Pretty Little Head: A New Theory of Female Motivation and What it Means for Marketing


Geriausi pardavėjo Pro Baltic pasiūlymai