International Marketing and Export Management 8th edition

Specifikacijos:
Autorius: Gerald Albaum, Alexander Josiassen, Edwin Duerr, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 744, Nenurodyta
Leidimo metai: 2016
Prekės ID: 58738768
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
12899
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
628 / mėn.
Skolinantis 12899 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 628 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,66%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 22608 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 4301
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gruodžio 31 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gruodžio 31 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gruodžio 31 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gruodžio 31 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Gruodžio 31 d.

149

LP EXPRESS terminale

Gruodžio 31 d.

219

Smartpost terminale

Gruodžio 31 d.

269

Pristatysime į namus

Gruodžio 31 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 80% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: International Marketing and Export Management 8th edition

Albaum, Duerr & Josiassen, International Marketing and Export Management, 8e International Marketing and Export Management 8e offers an accessible state-of-the-art text in international marketing. The book covers the evolving internationally competitive landscape that almost all firms and consumers find themselves acting in today. Consumers because they often make consumption choices where there are international options, and firms because they either compete internationally or have international competitors in their domestic market. The eighth edition retains its clear and comprehensive coverage of the opportunities for companies of all sizes and in all industries in the export of goods, services, intellectual property and business models. Written in a no-nonsense style, the book has been updated to offer the most up-to-date discussion of the literature in the area. Key features include: A thorough outline of the international environment that firms and consumers find themselves in. In terms of critical literature this text makes extensive use of truly international marketing theories and models, rather than merely using generic marketing theories and models in an international context. Comprehensive coverage of international consumer behaviour such as country-of-origin theories and models. Increased coverage of the service sector. Greater emphasis on corporate social responsibility and ethics. The book is ideal for undergraduate and postgraduate students taking modules in International Marketing, Export Marketing, International Trade or International Business. About the authors Gerald Albaum is Research Professor at the Robert O. Anderson Schools of Management, University of New Mexico, and Professor Emeritus of Marketing at the University of Oregon, USA. He is also Senior Research Fellow at the IC2 Institute, University of Texas, Austin, USA. He has been a visiting professor and scholar at universities in Canada, Denmark, New Zealand, Australia, Turkey, France, Finland and Hong Kong. Edwin Duerr is a Professor Emeritus of International Business at San Francisco State University, USA. He has been a visiting professor at universities in Japan, Brazil, Germany, Denmark, Sweden and the Netherlands, and has extensive consulting business around the globe. He is also Senior Editor of The Journal of International Business and Economy. Alexander Josiassen is Centre Director at the Department of Marketing, Copenhagen Business School, Denmark. Alexander is also a visiting professor at RMIT University, Australia. He has won several international awards for his research and teaching in the area of international marketing and management. Alexander is a frequent key note speaker at international conferences and consultant of major international corporations.

Bendra informacija apie: International Marketing and Export Management 8th edition

Prekės ID: 58738768
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Pearson Education Limited
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Gerald Albaum, Alexander Josiassen, Edwin Duerr, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 744, Nenurodyta
Leidimo metai: 2016

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

International Marketing and Export Management 8th edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: International Marketing and Export Management 8th edition


Geriausi pardavėjo KATARATA pasiūlymai