Killing Marketing: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit

Specifikacijos:
Autorius: Joe Pulizzi, Robert Rose, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 272, Nenurodyta
Leidimo metai: 2017
Prekės ID: 59370588
6699
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
877 / mėn.
Skolinantis 6699 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 877 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6, sutarties sudarymo mokestis - 3, BVKKMN - 49,35%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 7893 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2233
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Lapkričio 4 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Lapkričio 4 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Lapkričio 4 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Lapkričio 5 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Lapkričio 5 d.

199

LP EXPRESS terminale

Lapkričio 5 d.

219

Pristatysime į namus

Lapkričio 5 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Lapkričio 6 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Lapkričio 6 d.

265

Smartpost terminale

Lapkričio 6 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 80% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Killing Marketing: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit

Killing your current marketing structure may be the only way to save it!Two of the world’s top marketing experts reveal the next level of breakthrough success—transforming your marketing strategy into a standalone profit center.What if everything we currently know about marketing is what is holding us back? Over the last two decades, we’ve watched the entire world change the way it buys and stays loyal to brands. But, marketing departments are still operating in the same, campaign-centric, product-led operation that they have been following for 75 years. The most innovative companies around the world have achieved remarkable marketing results by fundamentally changing their approach. By creating value for customers through the use of owned media and the savvy use of content, these businesses have dramatically increased customer loyalty and revenue. Some of them have even taken it to the next step and developed a marketing function that actually pays for itself.Killing Marketing explores how these companies are ending the marketing as we know it—in favor of this new, exciting model. Killing Marketing provides the insight, approaches, and examples you need to understand these disruptive forces in ways that turn your marketing from cost center to revenue creator. This book builds the case for, literally, transforming the purpose of marketing within your organization. Joe Pulizzi and Robert Rose of the Content Marketing Institute show how leading companies are able sell the very content that propels their marketing strategy. You’ll learn how to:* Transform all or part of your marketing operation into a media company* Integrate this new operation into traditional marketing efforts* Develop best practices for attracting and retaining audiences * Build a strategy for competing against traditional media companies * Create a paid/earned media strategy fueled by an owned media strategyRed Bull, Johnson & Johnson, Disney and Arrow Electronics have succeeded in what ten years ago would have been deemed impossible. They continue to market their products as they always have, and, through their content-driven and audience-building initiatives, they drive value outside the day-to-day products they sell—and monetize it directly. Killing Marketing rewrites the rules of marketing—enabling you to make the kind of transition that turns average companies into industry legends. 

Bendra informacija apie: Killing Marketing: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit

Prekės ID: 59370588
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: McGraw-Hill Education
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, EasyShop, Minced
Autorius: Joe Pulizzi, Robert Rose, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 272, Nenurodyta
Leidimo metai: 2017

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Killing Marketing: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių