Marketing Artificial Intelligence: AI, Marketing, and the Future of Business

Specifikacijos:
Autorius: Paul Roetzer, Mike Kaput
Puslapių skaičius: 256
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 63247913
4999
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
5738
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 22 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Liepos 22 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Liepos 22 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Liepos 23 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Liepos 23 d.

199

LP EXPRESS terminale

Liepos 23 d.

219

Pristatysime į namus

Liepos 23 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Liepos 24 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Liepos 24 d.

265

Smartpost terminale

Liepos 24 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
MOSHOP
5738
Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Marketing Artificial Intelligence: AI, Marketing, and the Future of Business

"Marketing Artificial Intelligence draws on years of research and dozens of interviews with AI marketers, executives, engineers, and entrepreneurs. Roetzer and Kaput present the current potential of AI, as well as a glimpse into a near future in which marketers and machines work seamlessly to run personalized campaigns of unprecedented complexity with unimaginable simplicity"--
Artificial intelligence is forecasted to have trillions of dollars of impact on businesses and the economy, yet many marketers struggle to understand what it is and how to apply it in their marketing efforts. The truth is, AI possesses the power to change everything.While AI-powered marketing technologies may never achieve the sci-fi vision of self-running, self-improving autonomous systems, a little bit of AI can go a long way toward dramatically increasing productivity, efficiency, and performance.Marketing AI Institute’s Founder & CEO, Paul Roetzer, and Chief Content Officer, Mike Kaput, join forces to show marketers how to embrace AI and make it their competitive advantage. Marketing Artificial Intelligence draws on years of research and dozens of interviews with AI marketers, executives, engineers, and entrepreneurs. Roetzer and Kaput present the current potential of AI, as well as a glimpse into a near future in which marketers and machines work seamlessly to run personalized campaigns of unprecedented complexity with unimaginable simplicity. As the amount of data exponentially increases, marketers’ abilities to filter through the noise and turn information into actionable intelligence remain limited. Roetzer and Kaput show you how to make breaking through that noise your superpower.So, come along on a journey of exploration and enlightenment. Marketing Artificial Intelligence is the blueprint for understanding and applying AI, giving you just the edge in your career you’ve been waiting for.

Bendra informacija apie: Marketing Artificial Intelligence: AI, Marketing, and the Future of Business

Prekės ID: 63247913
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,16 x 0,24 m, 0,4 kg
Leidykla: BenBella Books
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, MOSHOP
Autorius: Paul Roetzer, Mike Kaput
Puslapių skaičius: 256
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Marketing Artificial Intelligence: AI, Marketing, and the Future of Business
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: MOSHOP 4.2
(3 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 22 d.

000
Galimi pristatymo būdai
5738