Marketing Management ISE 4th edition

Specifikacijos:
Autorius: Greg Marshall, Mark Johnston
Puslapių skaičius: 960
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 77162374
8514
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
642 / mėn.
Skolinantis 8514 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 642 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 11556 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2838
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Birželio 6 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Birželio 6 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Birželio 6 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Birželio 7 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Birželio 7 d.

199

LP EXPRESS terminale

Birželio 7 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Birželio 7 d.

249

Pristatysime į namus

Birželio 7 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Birželio 10 d.

149

Smartpost terminale

Birželio 10 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Marketing Management ISE 4th edition

Greg Marshall and Mark Johnston, both of Rollins College, have taken great effort to represent marketing management the way it is actually practiced in successful organizations today. The 4th edition, written for today's students in an interesting, lively, professional tone, has received the exclusive endorsement of the American Marketing Association as the recommended key resources for the PCM exam. The content of the 4th edition reflects the major trends in the managerial practice of marketing, and the pedagogy is crafted around learning and teaching preferences in today's classroom. Newly incorporated coverage includes the impact of the COVID-19 pandemic on supply chain and crisis management, global privacy practices among Big Tech, Robocalls with the new "TRACED Act," influencer marketing, consumer marketing attention to diversity, equity and inclusion, gender-based segmentation, disruptive innovation and enhanced content focused on Gen Z alongside many others! Additionally, 25 new key terms have been added based on the rapid changes occurring to ensure currency. The 14-chapter framework, available in both print and digital versions, is perfect for all course timetables and modalities. Marketing Management, 4e provides a fully developed array of digital interactives come to life through our integrated technology of Connect. Connect features new video cases, application-based activities, and marketing analytics exercises among several others! Marketing Management, 4e provides a fully developed array of application activities both at the end of each chapter and in McGraw-Hill's Connect, along with marketing plan project suggestions. Connect updates include new video cases featuring companies such as FedEx, Marriott International, Domino's as well as new Application-Based Activities specific to marketing management. Keep your course current by subscribing to the Marshall/Johnston Marketing Management blog (https://marshall-johnstonmm.com), which brings current marketing management issues to your class, complete with discussion questions.

Bendra informacija apie: Marketing Management ISE 4th edition

Prekės ID: 77162374
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: McGraw-Hill Education
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Greg Marshall, Mark Johnston
Puslapių skaičius: 960
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Marketing Management ISE 4th edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių