Marketing Research: Applied Insight 6th edition

Specifikacijos:
Autorius: Dan Nunan, David Birks, Manoj Malhotra
Puslapių skaičius: 976
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 58738163
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
10399
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
11186
Į krepšelį
506 / mėn.
Skolinantis 10399 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 506 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,59%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 18216 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 3467
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 6 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 6 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 6 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 6 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Sausio 6 d.

149

LP EXPRESS terminale

Sausio 6 d.

219

Smartpost terminale

Sausio 6 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 6 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 80% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Marketing Research: Applied Insight 6th edition

For undergraduate, postgraduate and MBA students, this highly successful textbook is an essential guide to Marketing Research. Understand theory and application of marketing research in a European context Marketing Research: Applied Insight, 6th Edition, by Nunan, Birks and Malhotra is the leading marketing research text focused on the key challenges facing marketing research in a European context. This comprehensive text offers a clear explanation and discussion of concepts, and a wealth of European and international case material showing how researchers apply concepts and techniques. It also integrates with online resources for students including key discussion points. This book supports both qualitative and quantitative research methods through: Introducing the transactional stages of marketing research of problem definition, developing approach and design, data collection, analysis and communicating the research findings Using real research case studies of how companies address specific managerial problems and implement research, as well as real-life marketing situations and exercises to tackle in every chapter Applying marketing research to current marketing challenges such as social media, mobile marketing, customer value, experiential marketing, satisfaction, loyalty, customer equity, brand equity and management, relationship marketing, creativity and design, and socially responsible marketing Pearson, the world's learning company.

Bendra informacija apie: Marketing Research: Applied Insight 6th edition

Prekės ID: 58738163
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Leidykla: Pearson Education Limited
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Dan Nunan, David Birks, Manoj Malhotra
Puslapių skaičius: 976
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Marketing Research: Applied Insight 6th edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Marketing Research: Applied Insight 6th edition

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 15 d.

000
Galimi pristatymo būdai
11186

Geriausi pardavėjo KATARATA pasiūlymai