Marketing Tourism and Hospitality: Concepts and Cases 1st ed. 2021

Specifikacijos:
Autorius: Richard George
Puslapių skaičius: 500
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 59087638
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 754 x 9 mėn.
5762
5762
754 / mėn.
Skolinantis 5762 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 754 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,82%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 6786 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 1922
Be pabrangimo
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
8199
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Vasario 19 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Vasario 19 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Vasario 19 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Vasario 19 d.

265

Smartpost terminale

Vasario 19 d.

269

Pristatysime į namus

Vasario 19 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
8199
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Marketing Tourism and Hospitality: Concepts and Cases 1st ed. 2021

This textbook explores the fundamental principles of marketing applied to tourism and hospitality businesses, placing special emphasis on SMEs in the international tourism industry. It includes examples from a wide range of destinations, from emerging markets to high-income countries. Taking a comprehensive approach, the book covers the whole spectrum of tourism and hospitality marketing including destination marketing, marketing research, consumer behaviour, and digital and social media marketing. Practical in focus, it gives students the tools, techniques, and underlying theory required to design and implement successful tourism marketing plans. Chapters contain in-depth case studies, including companies like Marine Dynamics Shark Tours (South Africa), Reality Tours & Travel (Mumbai, India), and Makeover Tours (Turkey). Thematic case studies include ‘Halal Tourism in Southeast Asia’, and ‘Marketing and Branding Rwanda’. These illustrate key concepts and theory, with definitions, key summaries, and discussion questions providing further insights. This textbook is ideal for undergraduate and postgraduate students looking for a comprehensive text with a practical orientation. 

Bendra informacija apie: Marketing Tourism and Hospitality: Concepts and Cases 1st ed. 2021

Prekės ID: 59087638
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Leidykla: Springer Nature Switzerland AG
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Richard George
Puslapių skaičius: 500
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Marketing Tourism and Hospitality: Concepts and Cases 1st ed. 2021
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Marketing Tourism and Hospitality: Concepts and Cases 1st ed. 2021

Reklama

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2077 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Vasario 13 d.

000
Galimi pristatymo būdai
8199

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai