Monetizing Innovation - How Smart Companies Design the Product Around the Price: How Smart Companies Design the Product Around the Price

Specifikacijos:
Autorius: M Ramanujam
Puslapių skaičius: 256, Nenurodyta
Leidimo metai: 2016
Prekės ID: 59122503
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
4666
4899
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
4759
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 3 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 3 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 3 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 3 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Sausio 3 d.

149

LP EXPRESS terminale

Sausio 3 d.

219

Smartpost terminale

Sausio 3 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 3 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Pro Baltic
4759 6213
Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 80% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Monetizing Innovation - How Smart Companies Design the Product Around the Price: How Smart Companies Design the Product Around the Price

Surprising rules for successful monetization Innovation is the most important driver of growth. Today, more than ever, companies need to innovate to survive. But successful innovation measured in dollars and cents is a very hard target to hit. Companies obsess over being creative and innovative and spend significant time and expense in designing and building products, yet struggle to monetize them: 72% of innovations fail to meet their financial targets or fail entirely. Many companies have come to accept that a high failure rate, and the billions of dollars lost annually, is just the cost of doing business. Monetizing Innovations argues that this is tragic, wasteful, and wrong. Radically improving the odds that your innovation will succeed is just a matter of removing the guesswork. That happens when you put customer demand and willingness to pay in the driver seat when you design the product around the price. It s a new paradigm, and that opens the door to true game change: You can stop hoping to monetize, and start knowing that you will. The authors at Simon Kucher know what they re talking about. As the world s premier pricing and monetization consulting services company, with 800 professionals in 30 cities around the globe, they have helped clients ranging from massive pharmaceuticals to fast-growing startups find success. In Monetizing Innovation, they distil the lessons of thirty years and over 10,000 projects into a practical, nine-step approach. Whether you are a CEO, executive leadership, or part of the team responsible for innovation and new product development, this book is for you, with special sections and checklist-driven summaries to make monetizing innovation part of your company s DNA. Illustrative case studies show how some of the world s best innovative companies like LinkedIn, Uber, Porsche, Optimizely, Draeger, Swarovski and big pharmaceutical companies have used principles outlined in this book. A direct challenge to the status quo spray and pray style of innovation, Monetizing Innovation presents a practical approach that can be adopted by any organization, in any industry. Most monetizing innovation failure point home. Now more than ever, companies must rethink the practices that have lost countless billions of dollars. Monetizing Innovation presents a new way forward, and a clear promise: Go from hope to certainty.

Bendra informacija apie: Monetizing Innovation - How Smart Companies Design the Product Around the Price: How Smart Companies Design the Product Around the Price

Prekės ID: 59122503
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,45 kg
Leidykla: John Wiley Sons Inc
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: M Ramanujam
Puslapių skaičius: 256, Nenurodyta
Leidimo metai: 2016

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Monetizing Innovation - How Smart Companies Design the Product Around the Price: How Smart Companies Design the Product Around the Price
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Monetizing Innovation - How Smart Companies Design the Product Around the Price: How Smart Companies Design the Product Around the Price

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
(813 pirkėjų įvertinimų)
-23%
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 2 d.

000
Galimi pristatymo būdai
4759 6213

Geriausi pardavėjo KATARATA pasiūlymai