Atraskite rudens žavesį! Nuo aprangos iki lapų pūstuvo - viskas superkainomis!

Pricing and Revenue Optimization: Second Edition 2nd edition

Specifikacijos:
Autorius: Robert L. Phillips
Puslapių skaičius: 472
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 75460027
13202
Pardavėjas: Minced 4.3
Į krepšelį
642 / mėn.
Skolinantis 13202 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 642 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6, sutarties sudarymo mokestis - 3, BVKKMN - 49,43%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 23112 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 4402
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Lapkričio 28 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Lapkričio 28 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Lapkričio 28 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Lapkričio 29 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Lapkričio 29 d.

199

LP EXPRESS terminale

Lapkričio 29 d.

219

Pristatysime į namus

Lapkričio 29 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gruodžio 2 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Gruodžio 2 d.

265

Smartpost terminale

Gruodžio 2 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.3

Prekės aprašymas: Pricing and Revenue Optimization: Second Edition 2nd edition

"Employing analytical techniques derived from management science, and the author's extensive corporate experience, this is the definitive resource for what has emerged as critical and rapidly changing field in business strategy. MBA and executive courseswill be drawn to the updates throughout the book, focusing on AI impact on revenue management, as well as compelling new cases on e-marketplace pricing at Amazon, Uber, and other leading companies"--
This book offers the first introduction to the concepts, theories, and applications of pricing and revenue optimization. From the initial success of "yield management" in the commercial airline industry down to more recent successes of markdown management and dynamic pricing, the application of mathematical analysis to optimize pricing has become increasingly important across many different industries. But, since pricing and revenue optimization has involved the use of sophisticated mathematical techniques, the topic has remained largely inaccessible to students and the typical manager. With methods proven in the MBA courses taught by the author at Columbia and Stanford Business Schools, this book presents the basic concepts of pricing and revenue optimization in a form accessible to MBA students, MS students, and advanced undergraduates. In addition, managers will find the practical approach to the issue of pricing and revenue optimization invaluable.With updates to every chapter, this second edition covers topics such as estimation of price-response functions and machine-learning-based price optimization. New discussions of applications of dynamic pricing and revenue management by companies such as Amazon, Uber, and Disney, and in industries such as sports, theater, and electric power, are also included. In addition, the book provides current coverage of important applications such as revenue management, markdown management, customized pricing, and the behavioral economics of pricing.

Bendra informacija apie: Pricing and Revenue Optimization: Second Edition 2nd edition

Prekės ID: 75460027
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,18 x 0,25 m, 0,3 kg
Leidykla: Stanford University Press
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, Minced
Autorius: Robert L. Phillips
Puslapių skaičius: 472
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Pricing and Revenue Optimization: Second Edition 2nd edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių