Principles of Marketing, Global Edition 19th edition

Specifikacijos:
Autorius: Philip Kotler, Gary Armstrong
Puslapių skaičius: 768
Leidimo metai: 2023
Prekės ID: 73475266
10982
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
534 / mėn.
Skolinantis 10982 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 534 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,59%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 19224 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 3662
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Vasario 18 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Vasario 18 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Vasario 18 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Vasario 18 d.

265

Smartpost terminale

Vasario 18 d.

269

Pristatysime į namus

Vasario 18 d.

399

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Principles of Marketing, Global Edition 19th edition

Master the key marketing challenges and see how you can develop meaningful connections with your customers. Principles of Marketing, global edition, 19th edition by Kotler and Armstrong shows you how to create vibrant, interactive communities of consumers in today's fast-changing, increasingly digital and social marketplace. Ideal for students who study marketing courses, this textbook offers a comprehensive overview of the fundamental principles of marketing within an innovative customer-value framework, providing you with the knowledge and resources to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. This latest edition has been revised and enhanced to reflect the major trends impacting contemporary marketing, packed with stories illustrating how companies are using new digital technologies to maximise customer engagement and shape brand conversations, experiences and communities. Key features include: Both traditional and fast-changing trending topics that give you a well-rounded knowledge of marketing concepts, technologies and practices. End-of-Chapter Reviews, Discussion Questions, and Critical-Thinking Exercises that allow you to practice what you have learned. A sample marketing plan showing you how to apply important marketing planning concepts. End-of-chapter Company Cases that facilitate discussion of current issues and application of marketing concepts to company situations. Also available with MyLab (R)Marketing MyLab is the teaching and learning platform that empowers you to reach every student. By combining trusted author content with digital tools and a flexible platform, MyLabMarketing personalises the learning experience and improves results for each student. If you would like to purchase both the physical text and MyLab (R)Marketing, search for: 9781292449272 Principles of Marketing, Global Edition, 19th edition plus MyLab (R)Marketing with Pearson eText. Package consists of: 9781292449364 Principles of Marketing, Global Edition, 19th edition 9781292449371 Principles of Marketing, Global Edition, 19th edition MyLab (R)Marketing 9781292449388 Principles of Marketing, Global Edition, 19th edition MyLab (R)Marketing with Pearson eText MyLab (R)Marketing is not included. Students, if MyLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN. MyLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information. This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content, which is especially relevant to students outside the United States.

Bendra informacija apie: Principles of Marketing, Global Edition 19th edition

Prekės ID: 73475266
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,22 x 0,23 m, 1,63 kg
Leidykla: Pearson Education Limited
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Nenurodyta
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Philip Kotler, Gary Armstrong
Puslapių skaičius: 768
Leidimo metai: 2023

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Principles of Marketing, Global Edition 19th edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Principles of Marketing, Global Edition 19th edition

Reklama

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai