Social Media Marketing: Theories and Applications 3rd Revised edition

Specifikacijos:
Autorius: Stephan Dahl
Puslapių skaičius: 312
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 59103068
10042
Pardavėjas: MOSHOP 4.2
Į krepšelį
488 / mėn.
Skolinantis 10042 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 488 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,25%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 17568 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 3348
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugpjūčio 13 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Rugpjūčio 13 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Rugpjūčio 13 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Rugpjūčio 14 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Rugpjūčio 14 d.

199

LP EXPRESS terminale

Rugpjūčio 14 d.

219

Pristatysime į namus

Rugpjūčio 14 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Rugpjūčio 16 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Rugpjūčio 16 d.

265

Smartpost terminale

Rugpjūčio 16 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: MOSHOP 4.2
  • 100% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Social Media Marketing: Theories and Applications 3rd Revised edition

The third edition of this popular text offers a uniquely scholarly approach towards the subject and has been fully updated to include technological advances in practice such as AI and virtual marketing, and a brand-new chapter on the rise of influencer culture and marketing.  
Providing a uniquely scholarly approach towards the subject, Social Media Marketing continues to draw on current trends and research to deliver a critical evaluation of social media marketing in relation to marketing theory and business and social science scholarship alongside industry perspectives.Now in its third edition, this popular text has been updated to include technological advances in practice such as AI and virtual marketing, alongside a brand-new chapter on the rise of influencer culture and marketing. Examples and case studies throughout also help students to contextualise the text through popular brands and platforms such as Instagram, Dunkin Donuts, Amazon and also political marketing for social movements such as Extinction Rebellion. This text is essential reading for all marketing students, researchers and practitioners today.

Bendra informacija apie: Social Media Marketing: Theories and Applications 3rd Revised edition

Prekės ID: 59103068
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,19 x 0,23 m, 0,56 kg
Leidykla: SAGE Publications Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, MOSHOP
Autorius: Stephan Dahl
Puslapių skaičius: 312
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Social Media Marketing: Theories and Applications 3rd Revised edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių